Archief - BEGINNER: 3d spaceship

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robken

Legacy Member
allahmcbeal zei:
ik vind het goed gedaan. :niceone: veel oefenen en je gaat steeds beter worden.
:applause:

i would kill for a job like 3d visualisaties
ma ik zen een autodidact. niet echt een diploma.

wete gullen zo geen goei bedrijven voor te solliciteren?


ik ben ook autodidact, m'n baas is ook autodidact....das nog altijd de beste manier, omdat ze bewijst dat je doorzettingsvermogen hebt.

Massis

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik heb het 1ste filmpke gezien, en ik vind het storend dat de planeet uiteen spat in enorm grote particles :eek: . Nu lijkt het 'gemaakt met de PC', zorg ervoor dat het uiteenspat in allemaal kleine deeltjes en het zit snor. Zo is het in het echt ook niet, maar wieweet wat het resultaat is van een laserbeam van een ruimteschip...


hehe

nuja, 'k heb niet teveel gestoken in die planeet omdat 'k de plugin die er echte brokken van maakt niet heb... 't zijn dus allemaal platte stukken waardoor't nooit bijzonder realistisch zal lijken...

Massis

Legacy Member
sexymofo zei:
Uw filmke is opeens zoveel minder waard imo.

Khad zoiets van: 2uurkes en da gemaakt, nice. Een aankomend talent.
Ma nu horen we dat er iemand langszat die zowat zegt hoe ge alles moet doen. Mja dan gaat het 10 keer sneller en gemakkelijker natuurlijk. Dus die 2 uur is nie echt realistisch.

Tziet er nice uit zunne, ma khad den indruk da ge da in 2 uur op uw eigen had gemaakt. Slaat nu wa tegen vinnek

er zat niet iemand langs die me zei hoe alles moest...
'k heb idd wel wat tips gehad en uitleg over bepaalde dingen, maar ik heb het nog altijd zelf gemaakt...

nu'k moet ook toegeven, zonder die tips had het wel wat langer geduurd...

sexymofo

Legacy Member
allahmcbeal zei:
ik vind het goed gedaan. :niceone: veel oefenen en je gaat steeds beter worden.
:applause:

i would kill for a job like 3d visualisaties
ma ik zen een autodidact. niet echt een diploma.

wete gullen zo geen goei bedrijven voor te solliciteren?


Ne goeie portfolio kan wonderen doen.

dresse

Legacy Member
indeed, maak u eerst nen demoreel van u beste werk en stuurt die op naar een paar studios. als ge goe genoeg zijt zullen ze u wel is belle :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan