dr.error
Legacy Member
Hallo,
Ik ben een zeer grote fan van animatiefilms zoals wall-e, cars, bug's life, ... (vooral pixar eigelijk).
Het kriebelt al lang om zelf aan de slag te gaan en (zeer korte) animatiefilmpjes te maken. Ik besef dat dit verre van eenvoudig is en een hele tijd kan duren.
Ik ben zelf aan de slag gegaan met Maya 08 en de basisprincipes lukken een beetje, maar natuurlijk verre van voldoende. Daarom is mijn vraag hoe ik het best er aan kan beginnen om mij er verder in te verdiepen. Online tutorials heb ik al geprobeerd maar daar leer je telkens maar één aspect mee dat meestal enkel werkt in één bepaalde situatie.
Alvast bedankt!
Ik ben een zeer grote fan van animatiefilms zoals wall-e, cars, bug's life, ... (vooral pixar eigelijk).
Het kriebelt al lang om zelf aan de slag te gaan en (zeer korte) animatiefilmpjes te maken. Ik besef dat dit verre van eenvoudig is en een hele tijd kan duren.
Ik ben zelf aan de slag gegaan met Maya 08 en de basisprincipes lukken een beetje, maar natuurlijk verre van voldoende. Daarom is mijn vraag hoe ik het best er aan kan beginnen om mij er verder in te verdiepen. Online tutorials heb ik al geprobeerd maar daar leer je telkens maar één aspect mee dat meestal enkel werkt in één bepaalde situatie.
Alvast bedankt!
gnomon enzo bijvoorbeeld.
. Ma bon de goedkoopste oplossing voor u lijkt om deftige online tutorials te zoeken (die meestal tegen betaling zijn weliswaar, maarja
Als je meer wilt lezen over de geschiedenis van Disney, dan koop je de "The Illusion of Life". Ni zo goedkoop, ma tis wel ne serieuze klepper.
Had wel meer opkomst verwacht, ma 't was eens leuk om zo'n workshop mee te maken. Hebben we veel te weinig in dit klein Belgenlandje... :/
.