Flipkikker
Legacy Member
TAKE
alsk voor 10 uur nix post ist teken dat ut nie afgeraakt is, dan zalk em tussendoor wel es posten, maar dan kan dit tenminste goed doorgaan...
hm, kging ut eigenlijk eerst meer in hawaii stijl maken met een strand en prachtige blauwe lucht (en daarover dan die tekening met het bloemmotief) maar tis dus ijzig koud geworden
alsk voor 10 uur nix post ist teken dat ut nie afgeraakt is, dan zalk em tussendoor wel es posten, maar dan kan dit tenminste goed doorgaan...
hm, kging ut eigenlijk eerst meer in hawaii stijl maken met een strand en prachtige blauwe lucht (en daarover dan die tekening met het bloemmotief) maar tis dus ijzig koud geworden





