Archief - BATTLE: Fotowedstrijd - 1 - Long exposure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
en wat misschien ook leuk zou zijn, is dat de winnende foto op de frontpage komt te staan met eventueel een link naar zijn site ofzo?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Da vind ik precies ni zo'n goed idee, dan zullen hier veel toeristen verschijnen denkk.

Floyd

Legacy Member
Mogen hier geen "toeristen" verschijnen?
Wat is dat toch met het G-A-D forum en z'n elitair gedoe altijd... Het is net de bedoeling van een forum open te staan voor iedereen.
Ik vind Gromme zijn idee keigoe!

V!$u4L

Legacy Member
Ik heb er niets op tegen dat hier veel bezoekers zijn, the more the merrier!
Ik begrijp de relevantie alleen niet zo goed.
Zeker in beschouwing dat frontpage directe verantwoordelijkheid is van de 9lives eindredactie... begrijp je?

Geldt ook voor de T...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Juist ni the more the merrier, tis hier net zo leuk :sad:

Dakantochnie

Legacy Member
Floyd zei:
Mogen hier geen "toeristen" verschijnen?
Wat is dat toch met het G-A-D forum en z'n elitair gedoe altijd... Het is net de bedoeling van een forum open te staan voor iedereen.
Ik vind Gromme zijn idee keigoe!

Meer volk = meer spam = strengere regels.
Wie te snel loopt valt vroeg of laat, en bovendien leg je minder afstand af omdat je sneller moe bent. Neem de tijd maar om te groeien, dan is morgen zeker meer waard dan vandaag, en niet omgekeerd.

Joeri

Legacy Member
Leuk idee, dat wel en wat meer volk hier zou ik niet erg vinden. Maar ik denk dat 9lives nu ook niet echt de geschikte plaats is om zoiets op de frontpage te laten verschijnen. Het is in de eerste plaats nog steeds een gamesite he.

Floyd

Legacy Member
dakantochnie zei:
Wie te snel loopt valt vroeg of laat, en bovendien leg je minder afstand af omdat je sneller moe bent. Neem de tijd maar om te groeien, dan is morgen zeker meer waard dan vandaag, en niet omgekeerd.
Euh.. :)
En hoe wil jij dat groeien zien gebeuren als we zo'n in zichzelf gekeerde houding blijven aannemen? :)

@SweetEmmaRose: tja, ok, jammer, maar 't is niet jouw of eender wiens forum hé...

D3C0Y

Legacy Member
mensen die interesse hebben in GAD zullen hun weg wel zelf vinden :)

Gromme

Legacy Member
Het was natuurlijk maar idee. Maar je merkt meer en meer dat het forum zich ook gaat uiten via de frontpage. En het is toch leuk om eigenlijk een klein verband te maken tussen forum & site.

En een winnende foto op de frontpage gaat volgens mij geen puberale spammers aantrekken hoor. Ik denk dat je dan meer van die mannen aantrekt met de huidige 'cartoons' die er verschijnen. Foto's die bvb. onder de vorm van deze 'wedstrijd' op de frontpage komen te staan is toch iets anders. Foto's hebben op zich al iets meer volwassener.

En ik vraag me ook af waarom er ineens niet meer mensen hier mogen komen. Mensen komen en gaan zowizo op dit forum. En je hebt daar altijd rotte appels in maar ik denk niet dat zulk een idee onder de vorm van een foto op of via de frontpage daar een slecht effect in gaat hebben.

Het toont ook dat de site 9-lives echt een community is waarbij de forumganger echt iets kunnen doen dat ook door 9 lives word getoond.

Maar zoals ik al zei, het is maar een idee.

Dakantochnie

Legacy Member
Floyd zei:
Euh.. :)
En hoe wil jij dat groeien zien gebeuren als we zo'n in zichzelf gekeerde houding blijven aannemen? :)

@SweetEmmaRose: tja, ok, jammer, maar 't is niet jouw of eender wiens forum hé...

D3C0Y zei:
mensen die interesse hebben in GAD zullen hun weg wel zelf vinden :)
Dat denk ik er ook van.
Floyd: 't is ook niet mijn forum, maar ze geeft gewoon net als ik haar mening over wat het beste is voor GAD. :)

Floyd

Legacy Member
Ah oké, ik las het anders, ik las dat ze haar mening gaf over wat het beste is voor.. haar. :p

Ik ben akkoord hoor, mensen die geïnteresseerd zijn zullen hun weg hierheen wel vinden. Maar dat is toch geen argument tegen wat leuke publiciteit? Waarom zou alles wat hier gebeurt steriel en afgesloten moeten blijven?
(dit is dan onafgezien de vraag of de frontpage wel geschikt is voor zo'n dingen, natuurlijk - ik zou het zelf niet weten, ik bezoek alleen dit forum)

V!$u4L

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Juist ni the more the merrier, tis hier net zo leuk :sad:
Mensen die er zich serieus voor interesseren (think deviant) en/of echt kennis van zaken hebben, zijn hier meer dan welkom. Liefhebbers, zoals je florale zelf, ook natuurlijk! ^^
Iedereen mag hier een kijkje komen nemen en/of en interessante post maken. Zolang ze niets tard doen of de boel verzieken. Daarom zijn die T-contest en die photo battle zo leuk, omdat ze zo relevant en correct interactief zijn. (I just ruined that sentence...)

dakantochnie zei:
Meer volk = meer spam = strengere regels.
Sad, but so true.

Alsof hier geen "strenge" regels zijn. :D

Joeri G. zei:
Maar ik denk dat 9lives nu ook niet echt de geschikte plaats is om zoiets op de frontpage te laten verschijnen. Het is in de eerste plaats nog steeds een gamesite he.
Dat valt niet te draaien of te keren. Ik ben al lang geen gamer meer, met m'n PS2 is casual meer seldom, maar dat neemt niet weg dat de meerderheid nog altijd op 9lives voor gamesgerelateerde dingen is. En de frontpage is het ultieme lichtbaken ervan. Het forum daarentegen is zo uitgebreid dat iedereen z'n gading wel vindt.

Nu, we hebben wel het geluk of de stijgende trend gehad dat films en het filmforum enorm populair zijn geworden. Daar is dan 9lives cinema uit ontstaan, vanuit de oorspronkelijke schraal gelezen ciné- en dvdreviews i.t.t. de huidige, bloeiende page (hoewel de crew niet meteen een dream team is). Maar dat kwam niet op 1 - 2 - 3.

Floyd zei:
Euh.. :)
En hoe wil jij dat groeien zien gebeuren als we zo'n in zichzelf gekeerde houding blijven aannemen? :)
Ik denk niet dat het zozeer aan ons ligt, maar aan mensen die daar interesse voor willen hebben en er zich echt voor willen inzetten. (Kunst en design zijn wel hip, maar ik zie daar nog niet direct iedereen mee bezig zijn.)

De T-contest en de photo battle zijn dan wel dingen die mensen aantrekken, net als screenshot- of filmquizzen. Luitjes die er wat mee willen te maken hebben, komen gewoon af. :niceone:

D3C0Y zei:
mensen die interesse hebben in GAD zullen hun weg wel zelf vinden :)
Exactomundo.

Gromme zei:
Het was natuurlijk maar idee. Maar je merkt meer en meer dat het forum zich ook gaat uiten via de frontpage. En het is toch leuk om eigenlijk een klein verband te maken tussen forum & site.
Waar zie je dat gebeuren? Het publiek op de front en op bepaalde fora zijn nogal anders op z'n minst gezegd.

Gromme zei:
En een winnende foto op de frontpage gaat volgens mij geen puberale spammers aantrekken hoor. Ik denk dat je dan meer van die mannen aantrekt met de huidige 'cartoons' die er verschijnen. Foto's die bvb. onder de vorm van deze 'wedstrijd' op de frontpage komen te staan is toch iets anders. Foto's hebben op zich al iets meer volwassener.
Neen, fotografie is niet meteen infantiel, maar waar is de relevantie? Weet dat frontpagenews gereserveerd is door en onder toezicht is van Telenet. Als je nu GAD per se wil profileren als een 9lives instelling dan kan je er geraken, maar willen jullie dat wel? Dus ik zie dat niet snel gebeuren.

Als je voor één bepaalde community iets speciaals doet, zullen andere dat ook willen/mogen. Voor mij is dat ok als je denkt dat je de community groot en sterk genoeg is. Als dat zo zou zijn, dan wil ik dat zelfs met dresse en Lunchbox pushen bij onze eindredacteurs tot zelfs naar Matti toe. Maar dat is het net, te weinig frequentie hier, te weinig mensen die hier iets willen opsteken of meedelen, en niets garandeert dat na een frontpage highlight. (!)

Gromme zei:
En ik vraag me ook af waarom er ineens niet meer mensen hier mogen komen. Mensen komen en gaan zowizo op dit forum. En je hebt daar altijd rotte appels in maar ik denk niet dat zulk een idee onder de vorm van een foto op of via de frontpage daar een slecht effect in gaat hebben.
Laat ze maar komen, ik ben sowieso benieuwd naar wat ze kunnen bijdragen of gewoon wat voor leuk commentaar ze kunnen geven. Maar echt, een foto op de frontpage gaat niet veel doen. Net zoals die T wou men geen direct verband hebben met 9lives (voor redenen die ik meer dan goed begrijp), geldt dat dan ook niet op een andere manier voor foto's? Of hoe zit dat nu?

Gromme zei:
Het toont ook dat de site 9-lives echt een community is waarbij de forumganger echt iets kunnen doen dat ook door 9 lives word getoond.
(Ik negeer even die dt-fout.) Een community van 200 000 leden is het bewijs dat dat al duidelijk is, denk ik. Frontpage telt dagelijks 20 000 nieuwe bezoekers (ik rond af naar beneden) en zij sijpelen al vrij gemakkelijk in het forum, als het hen zou boeien.

:offtopic:

En nu terug naar de battle! :)

mightyflup

Legacy Member
kmaak hier es een battle en das ier al een heuse discussie geworden :D

Gromme

Legacy Member
Wees blij dat we er een discussie rond voeren, betekend enkel dat het interessant is. :-) Maar ik leg mijn spreekwoordelijke strijdbijl neer. :-)

SyRuS.be

Legacy Member
Ik hoop dat er wat deelnemers gaan zijn. De mijne is al binnen :)

mightyflup

Legacy Member
kem al 2 inzendingen atm :)
zelf ga ik er ook nog 1ne doen dus dan al 3 :p
ik zen dees weekend wel weg (tem maandag) dus zend maar in tot den 13de en dan zettek ze derop alsda goe is voor iedereen :)

mightyflup

Legacy Member
mensen kem nog maar 2 inzendingen hé! ;)
kga deze laten staan tot den 14de... derna voten :)
dus als er nog iemand wil meedoen, ge hebt nog wa extra dagen nu :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan