Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
carhartt^- zei:lijkt mij goed idee. Battleforum. Er is al meermaals geprobeerd zo'n forum op te starten..
Allesinds: Round 11_industrial round
![]()
?dresse zei:goe id, maar niet mogelijk.
moet ge eerst hogerhand gaan deftig motiveren waarom er nog een extra battle onderverdeling nodig is en het is niet dat we die motivering kunnen staven met iets. tis ni dat er hier zoveel battles worden georganiseerd en tot deftig einde worden gebracht dat we een appart subforum nodig hebben.
laat zien dat het battlenen hier leeft, (zoals vroeger) en dan kunnen we dit misschien gaan aanvragen hogerop.
ik heb wel zin om volop mee te doen aan tennisbattles, murals etc etc 


carhartt^- zei:goed ideeik heb wel zin om volop mee te doen aan tennisbattles, murals etc etc
eerst tonen wat m'n kan en dat het nodig is en dan bij de beheerders gaan vragen é ...
De fout is rechtgezet... (idd she will survive ipv surive)
edit: flipkikker, ik heb gewoon de image veranderd..
enne zeg liever wat je van de image vind![]()



bij deze is dat gebeurtdresse zei:tot dat iemand het zodanig verneukt dat er niks meer mee aan te vangen is![]()
