Ik vind persoonlijk dat als men een website maakt men bepaalde keuzes moet maken: html, css, java, flash, 3D, etc. Iedereen werkt met die ontwikkelomgeving dat hem het beste ligt. In mijn geval is dat flash.
Ik krijg vaak het gevoel dat vanaf iets in flash gemaakt is het niet goed is. Alsof er ergens geschreven staat dat alleen HTLM met css de gouden regel is. Mijn vraag was ook niet of een website in flash gemaakt goed is. Ik vroeg enkel de opmerkingen op de website zelf. Er is nog wat aan te tweaken vandaar de vraag. Ook de resize en muziek zijn bewuste keuzes.
Uiteindelijk is het maken van een site een HEEL subjectief iets en is de manier waarop men hem wilt maken voor iedereen anders. Het gaat er niet om hoe je hem maakt, het is het resultaat dat telt.