Foto 1: Te weinig details imo vanwege het tegenlicht, ook weinig spanning in het beeld zelf, nogal klassieke compositie
Foto 2: Duidelijk de betere van de twee, ge kon misschien nog wat meer gespeeld hebben met de focus op het beeld zelf. Lichtkappen vooran zijn paar vlekjes op ook, kunde makkelijk in photoshop ofzo bijwerken, voor de rest vind ik het wel een leuk beeld. duidelijk besluit nemen wat scherpte betreft imo, kan niet goed zien waar ge de focus nu exact wou leggen...