mightyflup
Legacy Member
Voorlopig is dit wel geen Graphics nor Art nor Design maar ik wou toch al eens laten weten dat ik vader geworden ben! huuray!
Tis een manneke, de naam is Browyn (op zen engels duh
) geboren op 09/01/'09 en een stevig brokske: 55cm en 4110 gr!
met de mama en baby alles in orde \o/
voorlopig nog geen fotokes maar die komen hierbij te staan dan! (een dezer)
\o/
Tis een manneke, de naam is Browyn (op zen engels duh
) geboren op 09/01/'09 en een stevig brokske: 55cm en 4110 gr!met de mama en baby alles in orde \o/
voorlopig nog geen fotokes maar die komen hierbij te staan dan! (een dezer)
\o/


