Oldskooler, je bent toch redelijk contradictorisch hoor.
Je zegt dat analyse overrated is maar al je onderstaande lijnen tonen het belang aan van een goede analyse

In jouw bedrijf is analyse blijkbaar overbodig maar wordt het toch maar halvelings gedaan omdat het verwacht wordt...