Mergiora
Legacy Member
Mijn probleem is het volgende:
Als ik een autocad-file plot om het dan met photoshop nog aan te passen gebruik ik momenteel pdf files. Als ik deze pdf's opendoe met ps heb ik echter het probleem dat veel van de lijnen wazig zijn geworden.
Ik heb ook al geprobeerd om dpi te verhogen, maar dit hielp niets.
Ik neem aan dat je png moet gebruiken, maar dan heb ik het probleem dat ik de pixel-afmetingen altijd moet veranderen aangezien in de plot-lijst bij png geen A4 opgenomen (en ik wel wil dat mijn scale blijft kloppen).
Mijn vraag: hebben jullie makkelijke manieren om van autocad naar photoshop te gaan?
Als ik een autocad-file plot om het dan met photoshop nog aan te passen gebruik ik momenteel pdf files. Als ik deze pdf's opendoe met ps heb ik echter het probleem dat veel van de lijnen wazig zijn geworden.
Ik heb ook al geprobeerd om dpi te verhogen, maar dit hielp niets.
Ik neem aan dat je png moet gebruiken, maar dan heb ik het probleem dat ik de pixel-afmetingen altijd moet veranderen aangezien in de plot-lijst bij png geen A4 opgenomen (en ik wel wil dat mijn scale blijft kloppen).
Mijn vraag: hebben jullie makkelijke manieren om van autocad naar photoshop te gaan?


dus bij u is het belangrijkste dat uw DPI groot genoeg is en dat ge er voor zorgt dat uw papiergrootte in uw paper space groot genoeg is...