Jonathan
Legacy Member
Hoi ,
Zullen er nog mensen van hier morgenavond aanwezig zijn op de Adobe usergroup event in Gent ? CS4 enz worden voorgesteld. ( inschrijvingen zijn wel al afgelopen ).
Is de eerste keer dat ik naar zo'n event ga en heb geen flauw idee wat ik ervan mag verwachten , zijn er hier mensen die al "ooit" eens geweest zijn ofzo ?
Grtz
Zullen er nog mensen van hier morgenavond aanwezig zijn op de Adobe usergroup event in Gent ? CS4 enz worden voorgesteld. ( inschrijvingen zijn wel al afgelopen ).
Is de eerste keer dat ik naar zo'n event ga en heb geen flauw idee wat ik ervan mag verwachten , zijn er hier mensen die al "ooit" eens geweest zijn ofzo ?
Grtz