Dreamwave_hero
Legacy Member
ik heb hier al verwoedde pogingen gedaan om een formulier met gegevens die ingevuld worden door een gebruiker, door te sturen naar een emailadres
ik gebruik hiervoor CDONTS (of zoiets), maar ik krijg het niet in de gang
alle benamingen en dergelijke heb ik al 5x nagekeken dus daar zou het nie aan kunnen liggen denk ik
hier kan je mijn asp code vinden
http://users.telenet.be/dannyyy/form.txt
iemand een idee waar de fout zit?
ik gebruik hiervoor CDONTS (of zoiets), maar ik krijg het niet in de gang
alle benamingen en dergelijke heb ik al 5x nagekeken dus daar zou het nie aan kunnen liggen denk ik
hier kan je mijn asp code vinden
http://users.telenet.be/dannyyy/form.txt
iemand een idee waar de fout zit?

