Dieterg
Legacy Member
Oké ik zou graag actionscript3 willen leren.
Zit met een paar vragen.
is dit makkelijk te leren op u eigen? zo ja
waar vind ik goede tutorials?
Ben nog niet zo lang bezig met flash, animaties beginnen te lukken. Ik zou me graag willen verdiepen in flash omdat ik het wel leuk vind als hobby.
Is er misschien nog iemand dat dit op zijn eigen geleerd heeft? Ik zou echt willen weten of dit te doen is? Raden jullie het aan om het op u eigen te leren? Of zou ik avondschool gaan volgen?

Zit met een paar vragen.
is dit makkelijk te leren op u eigen? zo ja
waar vind ik goede tutorials?
Ben nog niet zo lang bezig met flash, animaties beginnen te lukken. Ik zou me graag willen verdiepen in flash omdat ik het wel leuk vind als hobby.
Is er misschien nog iemand dat dit op zijn eigen geleerd heeft? Ik zou echt willen weten of dit te doen is? Raden jullie het aan om het op u eigen te leren? Of zou ik avondschool gaan volgen?


