Archief - [ART]-[UT] windows

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Lo..

ik ben bezig met mod voor UT '99
nu zit ik bij de mappen met volgend prob: ik heb een raam geplaatst maar als aan beide kanten iemand staat, dan kunnen ze elkaar niet zien. Ik heb al 2 methodes geprobeerd :

1) plaats voor raam gemaakt : intersect van 256x256x32 en dan raam gesubstracted van 255x255x32 , en dan texture transparant
2) plaats voor raam gemaakt: intersect van 256x256x32 en dan cubus van 255x255x32 gesubstracted en die invisible gemaakt en dan aan beide kanten een sheet gemaakt dat raam texture voorstelt, en die dan transparant gemaakt

kan iemand mij helpen want het is een vrij grote noodzaak dat ge elkaar ziet..

Mvg
XortioN

Tyfius

Legacy Member
Volgens mij redelijk eenvoudig.
Maak uwe muur.
Subtract uw raam.
Add daarin een semisolid brush, met een windows texture. Normaal kunde in uw add semisolid brush dialog box ding type op window zetten.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
zal ik is proberen... heb al nen test gemaakt , straks is met neef online testen :)
hartelijk dank voor u hulp en zal straks laten weten of het werkt of niet

Hourences

Legacy Member
vage uitleg man

en intersect is meestal niet nodig of maakt het onnodig gecompliceerd

zie in ander maps, wa tyfus zegt werkt zowieso ook al is de technisch juiste methode door middel van ne non solid sheet in raam + zwevende invisible semi solid brush in front of it (anders loopter door omg :/)

Uw prob komt trouwens prolly omda ge ni op ne dedicated server speelt

Tyfius

Legacy Member
Hourences zei:
vage uitleg man

en intersect is meestal niet nodig of maakt het onnodig gecompliceerd

zie in ander maps, wa tyfus zegt werkt zowieso ook al is de technisch juiste methode door middel van ne non solid sheet in raam + zwevende invisible semi solid brush in front of it (anders loopter door omg :/)

Uw prob komt trouwens prolly omda ge ni op ne dedicated server speelt

't Is al vrij lang geleden da ik nog daarin gewerkt heb, dus 't is beetje roestig, maar wat heeft een dedicated server daarmee te maken ?
Als ge een raam maakt moet dat in SP evengoed werken als in MP volgens mij...

Hourences

Legacy Member
is ni, try maar
gewoon simpel game hosten is serieus verschil en zorgt ervoor da ge bv de ander ni ziet achter glas
dedicated werkt anders

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
merci vr de hulp en ik bedoelde eigenlijk subtract ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan