Archief - allereerste Pictune (tips?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
Soulless zei:
:offtopic:

Das hier al even erg als die WoW nerds...

Al dat elitair gedrag... Ge moet toch ergens beginnen, help de mensen ipv ze steeds af te kraken, das hier echt ne fucking triestige community...

:puke:


moh, 't is hier net zo'n kleine en gezellige commune, vandaar dat we ons een beetje beschermen tegen nieuwkomers :sad:

Maar na de acceptering gaat dat allemaal beter hoor... ehm, niet?

SideShow

Legacy Member
Tis niet de eerste keer dat er in beginnersthread kakdiscussies ontstaan ...
maar ik lees da wel es graag :unsure:
lawl
ontopic, bwaja, tis een begin ... ge kunt nog veel verbeteren

The recycleload

Legacy Member
het is niet mijn stijl of ding, ook niet erg creatief maar kom het is een leuke bezigheid en poging om iets te maken.
Vooraleer je iemand afbreekt denk ook eens na waar je zelf mee begonnen bent ik herinner me dat ik in het begin ook stomme dingen maakte.

alasno

Legacy Member
ik ben ook ergens begonnen, maar ik heb niet na mijn eerste creatie al meteen op forums beginnen vragen wat iedereen er van vond

pieta

Legacy Member
mm, veel beginners fouten, uw velgen kloppen nie, prbeer een auto t zoeken die bijna hetzelfde staat als de uwe.
net hetzelfde voor de voorste bumper, tis precies alsof die op grond aant schuren is.

de kleur van bumper en zijschort klopt ook nei mt de auto, let hier op.

inwerken van bumper: beetje blur, beetje met de brush, kijk ook naar de reflecties, als uwe begin auto 'blinkt', is het al moeilijk om daar ne passende bumper op te vinden tenzij ge hem zelf brushed.

en zoals al aangehaald; begin met een hoge resolutie foto...

Faedrus

Legacy Member
alasno zei:
mhmm nogal moeilijk voor hem denk ik. Hij komt uit harelbeke (niet zo heel ver van mij) en daar wonen geen mensen die niet aan tuning doen.
Neem het hem niet kwalijk, lol

Ik ben van harelbeke en ik doe niet aan tuning :D

KenSpectre

Legacy Member
Soulless zei:
:offtopic:

Das hier al even erg als die WoW nerds...

Al dat elitair gedrag... Ge moet toch ergens beginnen, help de mensen ipv ze steeds af te kraken, das hier echt ne fucking triestige community...

:puke:

Ge hoeft hier nie rond te hange ze...

uffstick

Legacy Member
soulles heeft wel grotendeels gelijk.
maar bon
voor je eerste is het zeker niet slecht.
alleen probeer niet te veel in 1x te proberen.
probeer eerst alleen velgen te veranderen enzo.
nu lijkt het allemaal plat omdat je wss je velgen hebt moeten veranderen.
bij sideskirt altijd donor fotos gebruiken met zelfde kwaliteit en grote.heb je minder problemen om te transformen;)
voorbumper staat gewoon niet goed, staat wat scheef zie je aan de linker kant goed.

maar voor je eerste is hij niet extreem slecht;)

en reavX nice deviantart
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan