Archief - ALGORITME : Counter-strike scriptje met stats

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

believer

Legacy Member
1.Waar vind ik zo'n scriptje zoals games.telenet op hun server pagina's heeft voor cs1.6

2. uit mijn ver verleden herriner ik mij dat je via een php include in een tabel te zetten alle sites in die tabel kan krijgen , het was iets als : http://intevullensite/index.php?site=menu.php kan iemand mij klein beetje uitleg geven hierover zodat mijn geheugen opgefrist is

mvg,
believer

orez

Legacy Member
voor beiden vind je je antwoord ofwel via google, ofwel via de search van dit forum, ofwel via de help van php zelf.

believer

Legacy Member
Ik kon het maar vragen aangezien ik al uren op google gezocht heb, dit zonder resultaat,maarja zo'n antwoord kan je verwachten...
En geloof me ik heb search gebruikt op dit forum, maar dat scriptje dat indertijd gepost was , werkt jammergenoeg nu niet meer...

en niets persoonlijk ru`orez, maar kan je alles niet vinden via google wat er op dit forum is gepost? waarom antwoord men daar dan wel gewoon op...

MVG,
believer

servi

Legacy Member
moderator noot :
je topic bevat geen prefix, een verkeerd prefix of heeft een onduidelijke titel.
Gelieve een duidelijke titel met een bijhorend correct prefix te gebruiken. Voor meer informatie over prefixen kan je terecht op regels en prefixen !!!.
Je topic is aangepast en je hebt een een waarschuwing gekregen, gelieve in het vervolg er op te letten.

voor het eerste : http://www.qstat.org/

voor het tweede : uwen uitleg houdt totaal geen steek dus kan ik daar ook niet op antwoorden.

believer

Legacy Member
sorry had het er niet opgelet, post hier niet vaak namelijk, daarvoor mijn excuses, bedankt voor het scriptje voor men counter-strike server stats

Het 2de heeft een vriend voor mij kunnen oplossen,maar daar is een ander raar probleem uit ontstaan

Code:
<?
if(!$page) { $page = "nieuws"; };
if(file_exists("pages/" . $page . ".php")) {
	include("pages/" . $page . ".php");
}
else {
	echo "404 Error pagina bestaat niet!";
};
?>
deze code gebruik ik om te linken naar bvb index.php?page=contact; op een maat zijn server draait het , en op onze server jammergenoeg niet, het geeft geen fout,maar de links doen het niet...
Is dit een fout op onze server zelf?

desbetreffende site = www.the-remedy.be

zero2one

Legacy Member
Daar gaan we weer: http://be.php.net/register_globals/

gebruik de magic $_GET['page']

dus:
PHP:
$page = (!isset($_GET['page']) || !$_GET['page'])
		? 'pages/nieuws.php'
		: 'pages/' . $_GET['page'] . '.php';

if(file_exists($page)) {
	include($page);
}
else {
	die('404 Error pagina bestaat niet!');
};

enne uw script is niet veilig
ik kan gelijk welke php script includen op uw site (zolang ik maar kan raden wat de bestandsnaam is)!!

beter:
PHP:
$pages = array(
		"nieuws",
		"contact",
		...
		);
$page = (!isset($_GET['page']) || !$_GET['page'])
		? 'nieuws'
		: $_GET['page'];
if (in_array($page, $pages) && file_exists('pages/' . $page . '.php'))
{
	include ('pages/' . $page . '.php');
}
else
{
	die('404 Error pagina bestaat niet!');
}

believer

Legacy Member
Duizendmaal bedankt!!

/edit = enig idee waarom mijn tables nu zo drastisch opschuiven? :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan