Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar als je een jobke voor me kan vinden dan ben ik best wel bereid om te helpen.
.

KeaTs zei:heb mijn mening al es aan kire verteld:
- imo zou zo een site veel leuker en nuttiger zijn als ze gekoppeld is aan effectieve ontwikkeling, niet alleen documentatie. Bij artikels e.d. heb je enkel de schrijvers die actief zijn, de rest zijn passieve gebruikers. Als er een of ander projectje ontwikkeld zou worden, iets community based, ga je ook actieve members aantrekken en dat gaat uw site meer leven inblazen. Vb ook kleine contests ( programming, art, multidiscipline ) in een of ander framework kunnen heel leuk zijn.
- Als jullie gemotiveerd zijn om zo'n site te maken, waarom o waarom beperken jullie je dan tot nederlandstaligen? Alleen al in belgie bereik je maar de helft van het land, en nederlanders ga je ook minder aantrekken omdat we belgisch zijn. Maak een internationale, engelstalige site, eventueel met een focus op onze regionen ? Zo maak je nog steeds een site voor de mensen in de benelux ( die in de regel toch engels spreken, of t zou mij verbazen ), maar sluit je geen externe input uit; mensen die de site mee kunnen helpen leven in te blazen. Trouwens, in gamedev ga je ook niet heel ver komen als je enkel en alleen nederlands spreekt.
just my 2c![]()
Nu dat is ondertussen al een tijdje geleden. Maar dit is allemaal bijzaak, dit gaat een community niet perse rechthouden of leven inblazen. Je moet eerst members hebben voor je nog maar kan denken aan zoiets.
Waarom zouden mensen naar bts komen als er betere alternatieven zijn? cgsociety, gamedev, conceptart.org, gameartist.net, enz..
Ik ben ervoor te vinden, het enige probleem is en blijft dat dit altijd opkomt op de momenten dat ik heel wat projecten hebt (voor school dan, geen eigen dingen die ik kan uitstellen), vorig semester was het hetzelfde rond oktoberHourences zei:Daar moet toch echt wel iemand voor te vinden zijn...
Nog eens poging wagen en iemand zoeken, of anders publiekelijk help post posten?
. En ook dat als je het wat deftig wilt doen je met meer moet zijn, niet met 1 iemand voor backend-coding, 1 voor front-end (html/Css enzo dus) en 1 voor design. De motivatie is er dan zeer moeilijk in te houden zodra iemand wat te veel werk heeft en niets/niet veel kan doen (zoals ik en jochen dus tegenkwamen).KeaTs zei:heb mijn mening al es aan kire verteld:
- imo zou zo een site veel leuker en nuttiger zijn als ze gekoppeld is aan effectieve ontwikkeling, niet alleen documentatie. Bij artikels e.d. heb je enkel de schrijvers die actief zijn, de rest zijn passieve gebruikers. Als er een of ander projectje ontwikkeld zou worden, iets community based, ga je ook actieve members aantrekken en dat gaat uw site meer leven inblazen. Vb ook kleine contests ( programming, art, multidiscipline ) in een of ander framework kunnen heel leuk zijn.
- Als jullie gemotiveerd zijn om zo'n site te maken, waarom o waarom beperken jullie je dan tot nederlandstaligen? Alleen al in belgie bereik je maar de helft van het land, en nederlanders ga je ook minder aantrekken omdat we belgisch zijn. Maak een internationale, engelstalige site, eventueel met een focus op onze regionen ? Zo maak je nog steeds een site voor de mensen in de benelux ( die in de regel toch engels spreken, of t zou mij verbazen ), maar sluit je geen externe input uit; mensen die de site mee kunnen helpen leven in te blazen. Trouwens, in gamedev ga je ook niet heel ver komen als je enkel en alleen nederlands spreekt.
just my 2c![]()
).
.
.Hourences zei:Contests zijn vrij moeilijk tho omdat het zo breed is. Als je enkel een modeling contest doet bv sluit je iedereen uit bijna, de disciplines zijn te verschillend.
English is absoluut no go voor mij. Je kunt je niet profileren als de community site van je eigen gemeenschap en dan met zijn allen een andere taal gaan spreken. Dit gebeurd ook nergens. Het vrt nieuws is ook niet engels omdat men dan een groter publiek zou kunnen aanspreken. Concreter voorbeeld, hier in Zweden heb je ook allerlei game communities en organizaties, die spreken allemaal Zweeds ze, terwijl er maar 9 miljoen zweeds sprekende mensen zijn hier, en 24 miljoen Nederlandstaligen...
24 Miljoen man is een grote markt, je moet ze gewoon in actie krijgen, thats all.
Plus je wilt de drempel laag houden, Engels schrikt af voor de gemiddelde beginner.