BE_Dark Mugge
Legacy Member
Jo,
Ik ben dus begonnen aan een nieuwe versie van deze affiche, had hem hier al eens voorgelegd.
Het resultaat vind ik al iets beter, maar van background weet ik echt niet wat ik moet doen, en die color fade die er nu is is zooo passé.
Heeft er soms iemand een ideetje, of iemand die mij kan helpen? als er nog andere dingen zijn die beter kunnen mag je het ook zeggen, want kben tenslotte nog in me ontdekkingsfase
(of hoe dakket moet zeggen)
hier is de affiche: http://ksjdewiek.be/lektrostep-affiche.jpg
grtz
Ik ben dus begonnen aan een nieuwe versie van deze affiche, had hem hier al eens voorgelegd.
Het resultaat vind ik al iets beter, maar van background weet ik echt niet wat ik moet doen, en die color fade die er nu is is zooo passé.
Heeft er soms iemand een ideetje, of iemand die mij kan helpen? als er nog andere dingen zijn die beter kunnen mag je het ook zeggen, want kben tenslotte nog in me ontdekkingsfase
(of hoe dakket moet zeggen)hier is de affiche: http://ksjdewiek.be/lektrostep-affiche.jpg
grtz
. Er heeft iemand heel hard gewerkt om dat font uit te tekenen in de perfecte verhoudingen, en dan ben jij zo arrogant om te denken dat het er beter gaat uitzien met een dikke border erop
(Nee ik ben geen fan van die ornaments.)

