Archief - Aankondiging: Bekendmaking nieuwe moderator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dece

Legacy Member
Jawel,

het is zo ver! na 2,5 jaar mod geweest te zijn (of is het nu al 3,5) ben ik officieel uit mn modschap ontgeven.
Ik moet toegeven, jullie hebben het ons niet gemakkelijk gemaakt!
Ik heb de voorbije dagen serieus liggen nadenken over wie mn opvolger zou kunnen worden. In samenspraak met mn ex-mede-mods kwam een naam uit de bus.

Meteen wens ik ook het beste toe aan mijn opvolger, niemand minder dan:

Ru'Orez

En wees gerust, ik zal hier van tijd tot tijd wel nog eens komen piepen ;)


Ps: den eersten die mij hier een usernote aan mn broek smeert voor een verkeerde prefix vil ek levend :p

servi

Legacy Member
moderator noot :
je topic bevat geen prefix, een verkeerd prefix of heeft een onduidelijke titel.
Gelieve een duidelijke titel met een bijhorend correct prefix te gebruiken. Voor meer informatie over prefixen kan je terecht op regels en prefixen !!!.
Je topic is aangepast en je hebt een een waarschuwing gekregen, gelieve in het vervolg er op te letten.



nah , just kidding :p

En veel succes gewenst aan de nieuwe mod. :applause:

dêsh'

Legacy Member
Proficiat, goede keuze imo. Hij is hier zeer actief en heb hem nog nooit uit de bocht zien vliegen. Veel succes Ru'Orez :niceone:

Obliv`

Legacy Member
Veel succes nog in uw leven buiten het forum dece, en in al wat je doet ;)

Natuurlijk ook veel succes aan ru`orez, hij zal het zeker goed doen

Zero Grav

Legacy Member
Voor mij een goede keuze. :-) Waren een paar personen die ik liever niet verkozen had zien worden maar met Ru`Orez kan ik het best nog goed vinden. Proficiat dus Ru`Orez. ^^

En veel succes natuurlijk. ;-)

beware

Legacy Member
veel succes!
Maar wel idlen in telenet.webdesign channel aub !! :D

orez

Legacy Member
kwil vooral eerst bedanken om het vertrouwen, kverneem het hier ook onmiddelijk via dees topic hehe :).

Kzal mijn best doen in mijn leventje als mod om zo weinig mogelijk mensen teleur te stellen.

Meer kan ik hier ni echt op zeggen aangezien et ni mijne bedoeling is om hier onmiddelijk ne preek te kome geve of whatsoever, i'll do my job ;)

WHiSPy

Legacy Member
ru`orez zei:
kwil vooral eerst bedanken om het vertrouwen, kverneem het hier ook onmiddelijk via dees topic hehe :).

Kzal mijn best doen in mijn leventje als mod om zo weinig mogelijk mensen teleur te stellen.

Meer kan ik hier ni echt op zeggen aangezien et ni mijne bedoeling is om hier onmiddelijk ne preek te kome geve of whatsoever, i'll do my job ;)

You'll do just fine. Gelieve enkel af te stappen van de 3-tier architecturen. ;)

dJeez

Legacy Member
ru`orez zei:
Meer kan ik hier ni echt op zeggen aangezien et ni mijne bedoeling is om hier onmiddelijk ne preek te kome geve of whatsoever, i'll do my job ;)
En wanneer trakteert ge? :p

Veel plezier met 't modereren, en je zal dat zeker goed doen als je verder doet zoals je bezig was.

xml

Legacy Member
Zero Grav zei:
Waren een paar personen die ik liever niet verkozen had zien worden maar met Ru`Orez kan ik het best nog goed vinden.

Net wat ik ook dacht.

Het enige wat ik hoop is dat de mods eens iets kunnen 'ondernemen' zodat het niveau van het webdesign forum wat omhoog gaat. Verder natuurlijk ook veel succes gewenst, aan beiden. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan