Dece
Legacy Member
Jawel,
het is zo ver! na 2,5 jaar mod geweest te zijn (of is het nu al 3,5) ben ik officieel uit mn modschap ontgeven.
Ik moet toegeven, jullie hebben het ons niet gemakkelijk gemaakt!
Ik heb de voorbije dagen serieus liggen nadenken over wie mn opvolger zou kunnen worden. In samenspraak met mn ex-mede-mods kwam een naam uit de bus.
Meteen wens ik ook het beste toe aan mijn opvolger, niemand minder dan:
En wees gerust, ik zal hier van tijd tot tijd wel nog eens komen piepen
Ps: den eersten die mij hier een usernote aan mn broek smeert voor een verkeerde prefix vil ek levend
het is zo ver! na 2,5 jaar mod geweest te zijn (of is het nu al 3,5) ben ik officieel uit mn modschap ontgeven.
Ik moet toegeven, jullie hebben het ons niet gemakkelijk gemaakt!
Ik heb de voorbije dagen serieus liggen nadenken over wie mn opvolger zou kunnen worden. In samenspraak met mn ex-mede-mods kwam een naam uit de bus.
Meteen wens ik ook het beste toe aan mijn opvolger, niemand minder dan:
Ru'Orez
En wees gerust, ik zal hier van tijd tot tijd wel nog eens komen piepen

Ps: den eersten die mij hier een usernote aan mn broek smeert voor een verkeerde prefix vil ek levend

Waren een paar personen die ik liever niet verkozen had zien worden maar met Ru`Orez kan ik het best nog goed vinden. Proficiat dus Ru`Orez. ^^
