revolutioner
Legacy Member
Ik wil een animatie maken(filmpje) van een project voor school.
Als ik dan uiteindelijk op render klik begint hij gewoon te renderen, maar na de eerste frame zegt hij Internal error, retry of cancel? Als ik op retry duw blijft hij hetzelfde geven en bij cancel stopt hij met renderen.
Het is een animatie van 480 frames, de camera draait rond verschillende objecten die ook bewegen.
Als ik dan uiteindelijk op render klik begint hij gewoon te renderen, maar na de eerste frame zegt hij Internal error, retry of cancel? Als ik op retry duw blijft hij hetzelfde geven en bij cancel stopt hij met renderen.
Het is een animatie van 480 frames, de camera draait rond verschillende objecten die ook bewegen.
