Gavin zei:
Nu kunnen we eindelijk speculeren of Lukaku het gaat maken bij Chelsea!
Als voetballer is dat toch geen supertalent. Als ge mannekes van gelijke leeftijd, pak Deulofeu of Wilshere of zo, dan is Lukaku echt een krabber. Vooral chance gehad dat die in de JPL is doorgebroken waar ge geen tot weinig beren hebt. Hij zal wel spelen, maar de nieuwe Drogba zie ik er na die twee jaar JPL toch niet in eigenlijk.
Toch raar dat hij op alle Engelse newssites wordt aangekondigd als teen sensation, bloggers zeggen het volgende over hem: "This prodigious, precociously prolific goal-getter has set football in his homeland alight and fired warning shots of his talismanic talent around the world despite his tender age" en zowat alle Europese topclubs (ook u geliefde ploegje Barcelona) zaten achter hem aan, en niet voor 5 frank en ne lolly.
Al dat gezever dat hij geen talent heeft. Hij ramt er gemiddeld 1 per 2 matchen binnen nu al 2 seizoenen. Op zich niet zo'n prestatie in de JPL, maar op die leeftijd zijn er maar een handvol spelers die dat kunnen doen. En die wedstrijd tegen Rusland met zijn 2e (?) goal waar hij zowat half de Russische verdediging platloopt dat zullen ook wel magere mannekes geweest zijn die amper kracht hebben dan?
Typisch Belgisch. We hebben weer is een goeie voetballer die ook wel degelijk naar een topclub gaat, en veel mensen schijnen hem liever te zien falen omdat hij de moeilijke weg kiest. Ik zeg niet dat Lukaku het zeker gaat maken, maar als er iemand bij Chelsea op die leeftijd kan slagen is hij het wel.
Kompany is ook pas echt een wereldspeler geworden toen hij naar City verhuisde. Die was toen ook maar 22. Als ge een topspeler wilt worden moet ge gewoon naar een topclub gaan. Hij was niet meer betaalbaar voor Engelse subtoppers, dus dan is dit een goed alternatief.