Wijsheid
Legacy Member
puni zei:Kunt ge onmogelijk weten. Om de vergelijking met Droba, zijn idool, te maken: Die maakte op de leeftijd van 18 zijn debuut van in de Franse tweede klasse, en brak pas op zijn 24ste echt door. Als ge ziet waar Lukaku nu al staat, en hoeveel groeimarge die nog zou moeten hebben (een jaar of zes), dan zie ik die wel degelijk grote dingen doen.
Awel ja, dat zou kunnen. Daarom zijn het meningen en gissingen. Net zoals jij met onmogelijke zekerheid kan weten dat hij dat WEL gaat doen. Tuurlijk kan dat. Maar ik VERMOED van niet. Dat mag toch, hoop ik? Ik ben geen topscout van beroep, dus ik mag er gerust naast zitten. En ik zal geen problemen hebben om dat toe te geven.
Ik wens voor het BE-voetbal dat Lukaku daar in slaagt. Zodat we eens kunnen zeggen: kijk die spits, die komt uit ons landje. En voor hem ook, tlijkt echt wel een toffe pee.
Wie weet, over een jaar of vijf... Courtois in de goal trapt uit naar middenvelder X, speelt De Bruyne vrij op de flank die voorzet en Lukaku buffelt binnen, waarom ook niet?

. Ma soit , zou zalig moest hij slagen. En vergelijken met Neymar is zever .
Neymar is nu al een veel betere speler dan Lukaku en heeft al veel meer bereikt.
.