Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Booster zei:
is jovanovic vrijdag speelgerechtigd? :unsure:

Normaal wel dacht ik, tegenwoordig kan dit binnen de 24h heb ik eens ergens gelezen. Doordat alles nu online kan geregeld worden en er dus geen aangetekende brieven fzo moeten verstuurd worden.

Hannibal

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ik snap echt niet wat de Anderlecht fans hier zo een goede transfer aan vinden. Wordt vooral afwachten..
We hadden iemand nodig van wie we zijn kwaliteiten kennen en dat is bij Jova het geval. We kunnen het niet riskeren om nu een relatief onbekend "talentje" te kopen als het blijkt dat die achteraf mega hard flopt.

Werken met uw eigen jeugd is allemaal goed en wel maar je kan niet verwachten dat zoiets op 1 2 3 gebeurt en dus moeten we ze langzaam inpassen.

NemesisBE

Legacy Member
Eens benieuwd hoe lang het duurt voor die geblesseerd is na een jaar zonder voetbal :D

BBQezel

Legacy Member
Die zal amper een halve match meekunnen , die heeft totaal geen matchritme

Hannibal

Legacy Member
CrAzY_DaReDeViL zei:
Die zal amper een halve match meekunnen , die heeft totaal geen matchritme
Ben jij zijn personal coach ? Die zal wel gewoon met de reserven van Liverpool hebben mee gedaan hoor.

Wijsheid

Legacy Member
Met Jacobs als trainer speelt Lukaku en mag Jovanovic al is een 10 minuten invallen.

Anoniem04

Legacy Member
Hannibal zei:
We hadden iemand nodig van wie we zijn kwaliteiten kennen en dat is bij Jova het geval. We kunnen het niet riskeren om nu een relatief onbekend "talentje" te kopen als het blijkt dat die achteraf mega hard flopt.

Werken met uw eigen jeugd is allemaal goed en wel maar je kan niet verwachten dat zoiets op 1 2 3 gebeurt en dus moeten we ze langzaam inpassen.

Het is natuurlijk ook mogelijk om gewoon een goede speler te kopen op basis van scouting. :unsure:

Ben eens benieuwd. :)

Hannibal

Legacy Member
Er zijn precies weer veel glazen bollen aanwezig op 9lives.
Wijsheid denk jij nu echt dat RSCA Jova 10 minuten gaat laten invallen voor het loon dat ze hem betalen ?

Dillyracer zei:
Het is natuurlijk ook mogelijk om gewoon een goede speler te kopen op basis van scouting. :unsure:

Ben eens benieuwd. :)
Akkoord, maar daar is op dit moment eigenlijk geen tijd meer voor.

BBQezel

Legacy Member
Hannibal zei:
Ben jij zijn personal coach ? Die zal wel gewoon met de reserven van Liverpool hebben mee gedaan hoor.

Tis dat ze de afgelopen 3 maand veel matchen hebben gehad :ironic:

Proim

Legacy Member
En al meteen afbreken :rofl:

We zien wel hoe hij het ervan afbrengt maar ik ben in ieder geval zeer tevreden met de transfer.

Wijsheid

Legacy Member
Hannibal zei:
Er zijn precies weer veel glazen bollen aanwezig op 9lives.
Wijsheid denk jij nu echt dat RSCA Jova 10 minuten gaat laten invallen voor het loon dat ze hem betalen ?


Akkoord, maar daar is op dit moment eigenlijk geen tijd meer voor.

Anderlecht niet. Maar de persoon Jacobs zie ik daar toe in staat.
Nu, ik heb er niet zo een zicht op, dus wat zou op deze moment de logische opstelling zijn?

---------Lukaku----------
Jova-----------------Legaer

Zoiets dan?

Hannibal

Legacy Member
Wijsheid zei:
Anderlecht niet. Maar de persoon Jacobs zie ik daar toe in staat.
Nu, ik heb er niet zo een zicht op, dus wat zou op deze moment de logische opstelling zijn?

---------Lukaku----------
Jova-----------------Legaer

Zoiets dan?
Zoiets of Suarez ipv Legear.

Fireflame

Legacy Member
Jova, Vargas, Lukaku, Canesin, Suarez :love:

Op papier heerlijke aanvallende spelers.

Morrissey

Legacy Member
Dikke transfer, zat er wel aan te komen maar toch. Ik ben tevreden :) Vargas, Jova, Mbokani(?), toch 2/3(?) zeer grote namen. Het was natuurlijk ook nodig. Eens ze allemaal fit zjin, op elkaar zijn ingespeeld, kunnen we wel eens een stevig Anderlecht zien. Qua kern misschien wel het beste uit de laatste 5 jaar.

Jurgenv1

Legacy Member
Fireflame zei:
Jova, Vargas, Lukaku, Canesin, Suarez :love:

Op papier heerlijke aanvallende spelers.

Nu nog een ploeg hebben, want een ploeg kan je niet bijeen kopen toch? :naughty: :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan