Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pina zei:Jovanovic is alleszins geen slimme onderhandelaar.
pina zei:Jovanovic is alleszins geen slimme onderhandelaar.
Ben ik zeer blij meeCrAzY_DaReDeViL zei:Chavarria naar Kortrijk voor 1 seizoen

John1307 zei:En waarom dat? Denk dat enkel Anderlecht hem garantie op een basisplaats in combinatie met een degelijk salaris kan bieden. Ik betwijfel dat er veel Europese (sub)toppers geneigd zijn om hem een monstersalaris na compleet mislukt te zijn in Liverpool (waar immo toch een pak middelmatige spelers rondlopen die wel een basisplaats kunnen veroveren).
Fireflies zei:Omdat hij al véél te veel gezegd heeft dat hij naar Anderlecht wilt, en daardoor zijn loon iets lager gaat liggen dat hij er eventueel had kunnen uitkrijgen? Maar bon, die deal komt er wel.
Als we Jova, lukaku, Vargas, Biglia en Suarez hebben, hebben we toch een weelde die, in mijn ogen, geen enkele club in België heeft. Als die een team kunnen vormen, kunnen we het Brugge wel héél moeilijk maken.
Proim zei:Ben ik zeer blij mee![]()

Cartek zei:jova is 30 jaar en heeft in België meer slechte dan goeie periodes gehad. sympathieke kerel maar een topspits is het zeker niet, zelfs niet in de jupiler league.
lukaku zijn techniek is erbarmelijk. een bal controleren of een deftig schot is heel moeilijk voor hem. kijk ook naar die penalty die hij gewoon keihard rechtdoor schiet.
biglia is top, vargas ook als hij zijn niveau terug kan halen.
suarez is enorm wisselvallig.
zo een weelde heb je nu ook weer niet hoor.
Fireflies zei:Omdat hij al véél te veel gezegd heeft dat hij naar Anderlecht wilt, en daardoor zijn loon iets lager gaat liggen dat hij er eventueel had kunnen uitkrijgen? Maar bon, die deal komt er wel.
Als we Jova, lukaku, Vargas, Biglia en Suarez hebben, hebben we toch een weelde die, in mijn ogen, geen enkele club in België heeft. Als die een team kunnen vormen, kunnen we het Brugge wel héél moeilijk maken.
unsure
, jullie verdediging zuigt .
:caoimhin zei:Als Lukaku zijn techniek erbarmelijk is, dan heb ik medelijden met 95% van de spitsen in België.

7 in 12 matchen daar, kan wel tellen.puni zei:Ik ook, omdat ik daar nog altijd in geloof. Scoorde bij Eupen trouwens ook behoorlijk vlot dacht ik.![]()
Lol, wut ?Cartek zei:jova is 30 jaar en heeft in België meer slechte dan goeie periodes gehad. sympathieke kerel maar een topspits is het zeker niet, zelfs niet in de jupiler league.
lukaku zijn techniek is erbarmelijk. een bal controleren of een deftig schot is heel moeilijk voor hem.
Hannibal zei:Lol, wut ?
Gewoon omdat Lukaku vorig seizoen een minder periode kende is zijn techniek ineens erbarmelijk ?
