Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Dat betekent dan dat hij op zijn minst al met gelijke wapens strijdt met het Anderlechtbestuur.

John1307

Legacy Member
pina zei:
Jovanovic is alleszins geen slimme onderhandelaar.

En waarom dat? Denk dat enkel Anderlecht hem garantie op een basisplaats in combinatie met een degelijk salaris kan bieden. Ik betwijfel dat er veel Europese (sub)toppers geneigd zijn om hem een monstersalaris na compleet mislukt te zijn in Liverpool (waar immo toch een pak middelmatige spelers rondlopen die wel een basisplaats kunnen veroveren).

Morrissey

Legacy Member
John1307 zei:
En waarom dat? Denk dat enkel Anderlecht hem garantie op een basisplaats in combinatie met een degelijk salaris kan bieden. Ik betwijfel dat er veel Europese (sub)toppers geneigd zijn om hem een monstersalaris na compleet mislukt te zijn in Liverpool (waar immo toch een pak middelmatige spelers rondlopen die wel een basisplaats kunnen veroveren).

Omdat hij al véél te veel gezegd heeft dat hij naar Anderlecht wilt, en daardoor zijn loon iets lager gaat liggen dat hij er eventueel had kunnen uitkrijgen? Maar bon, die deal komt er wel.

Als we Jova, lukaku, Vargas, Biglia en Suarez hebben, hebben we toch een weelde die, in mijn ogen, geen enkele club in België heeft. Als die een team kunnen vormen, kunnen we het Brugge wel héél moeilijk maken.

Exorikos

Legacy Member
Jovanovic heeft het toch wel heel hoog in zijn bol. Hij heeft nooit een heel seizoen op niveau gespeeld en als hij de bal niet krijgt begint hij te zwaaien met zijn armen en wilt hij vervangen worden. Zijn ego op het veld is echt een groot minpunt. Zijn relatie met de supporters is wel goed en dat heeft Anderlecht ook nodig, een speler die dichter bij hen staat, dan bvb een Deschacht.

Cartek

Legacy Member
Fireflies zei:
Omdat hij al véél te veel gezegd heeft dat hij naar Anderlecht wilt, en daardoor zijn loon iets lager gaat liggen dat hij er eventueel had kunnen uitkrijgen? Maar bon, die deal komt er wel.

Als we Jova, lukaku, Vargas, Biglia en Suarez hebben, hebben we toch een weelde die, in mijn ogen, geen enkele club in België heeft. Als die een team kunnen vormen, kunnen we het Brugge wel héél moeilijk maken.

jova is 30 jaar en heeft in België meer slechte dan goeie periodes gehad. sympathieke kerel maar een topspits is het zeker niet, zelfs niet in de jupiler league.

lukaku zijn techniek is erbarmelijk. een bal controleren of een deftig schot is heel moeilijk voor hem. kijk ook naar die penalty die hij gewoon keihard rechtdoor schiet.

biglia is top, vargas ook als hij zijn niveau terug kan halen.

suarez is enorm wisselvallig.

zo een weelde heb je nu ook weer niet hoor.

caoimhin

Legacy Member
Als Lukaku zijn techniek erbarmelijk is, dan heb ik medelijden met 95% van de spitsen in België.

Morrissey

Legacy Member
Cartek zei:
jova is 30 jaar en heeft in België meer slechte dan goeie periodes gehad. sympathieke kerel maar een topspits is het zeker niet, zelfs niet in de jupiler league.

lukaku zijn techniek is erbarmelijk. een bal controleren of een deftig schot is heel moeilijk voor hem. kijk ook naar die penalty die hij gewoon keihard rechtdoor schiet.

biglia is top, vargas ook als hij zijn niveau terug kan halen.

suarez is enorm wisselvallig.

zo een weelde heb je nu ook weer niet hoor.

Jova is toch wel véél beter dan wat je daar laat vermoeden hoor. Met bal aan de voet met voorsprong de beste speler in de JPL. Ook zijn ervaring en leiderscapaciteiten kunnen wel de doorslag geven. Als voetballer gelijkwaardig aan toppers in België, maar als leider kan hij de doorslag geven.

Lukaku zijn techniek is niet goed, maar trekt wel altijd 2 verdedigers mee, en legt ze er makkelijk in. Da's toch de taak van een topspits? En erbarmelijk, niet overdrijven hé. Dat er werk aan is klopt, maar verwacht niet dat hij iedereen met een dribbel opzij zet, hij heeft andere kwaliteiten dan dat. Dat mag je niet van zo'n diepe spits, met zo'n lichaam verwachten.

J.Brown

Legacy Member
Vraag mij wel af of jullie Jova wel vaak aan het werk hebben gezien. Zijn laatste jaar was hij waardeloos. Zonder Mbokani vrijwel een doodgewone spits, niets speciaals aan. Hij draaide ook in een superteam mee toen. Het voetbal dat Luik brengt is niet te vergelijken met dat van Anderlecht. Het is afwachten wat hij gaat brengen, kzal blij zijn hem terug te zien op onze velden, ook al heeft hij zich vergist van truitje.

Scr1fle

Legacy Member
Fireflies zei:
Omdat hij al véél te veel gezegd heeft dat hij naar Anderlecht wilt, en daardoor zijn loon iets lager gaat liggen dat hij er eventueel had kunnen uitkrijgen? Maar bon, die deal komt er wel.

Als we Jova, lukaku, Vargas, Biglia en Suarez hebben, hebben we toch een weelde die, in mijn ogen, geen enkele club in België heeft. Als die een team kunnen vormen, kunnen we het Brugge wel héél moeilijk maken.

Ten 1ste , je kan ze niet allemaal op zetten , ten 2de, de helft is den helft van de tijd geblesseerd en ten 3de, Ariël zet liever Kanu erop met zen homoband in zen haar.
En nog ten vierde (:unsure:), jullie verdediging zuigt .

En Jova is allesbehalve een grote naam. Veel te veel geld voor zo'n oude speler.


En nu nog ander nieuws :cool: :
- http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-08-01/club-wacht-op-turkse-bankgarantie-voor-dalmat

- http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-08-01/akpala-op-weg-naar-santander

Hannibal

Legacy Member
Cartek zei:
jova is 30 jaar en heeft in België meer slechte dan goeie periodes gehad. sympathieke kerel maar een topspits is het zeker niet, zelfs niet in de jupiler league.

lukaku zijn techniek is erbarmelijk. een bal controleren of een deftig schot is heel moeilijk voor hem.
Lol, wut ?
Gewoon omdat Lukaku vorig seizoen een minder periode kende is zijn techniek ineens erbarmelijk ?

enj0i^

Legacy Member
Hannibal zei:
Lol, wut ?
Gewoon omdat Lukaku vorig seizoen een minder periode kende is zijn techniek ineens erbarmelijk ?

Jup, het gaat snel in de jupiler league... :(

FrownedUpon

Legacy Member
Och, die kan niet fatsoenlijke dribbelen. Lopen, duwen en op doel schieten zonder feeling maar gewoon "hope for the best"-schoten afleveren =/= techniek
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan