Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Carcela en Tchité zullen niet vertrekken denk ik. Defour heeft net het aanbod geweigerd van Lokomotiv Moskou. Porto had interesse in Steven, we zullen wel meer te weten te komen vandaag.

Anoniem06

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Zal die ooit nog vertrekken om carrière te maken of gaat die echt voor altijd bij Standard blijven ofzo? :crazy:

Hm, carrière maken in Rusland... :ironic:

Beter dat hij wacht tot er een Europese ploeg komt aankloppen imo..

Gavin

Legacy Member
Neen, die is plots van het niveau Simaeys geworden.

Een jaar geluk hebben met blessures en er zullen genoeg ploegen zijn die hem willen. Ge kunt niet groeien als ge geblesseerd zijt. Kompany kan u dat uitleggen.

chomo

Legacy Member
Kvinnet wel knap van Defour & Carcela om het aanbod te weigeren, zo zie je maar dat poen niet altijd het belangrijkste is. Rusland mag dan wel Zenith hebben maar echte top is de rest van die Russische competitie nu ook weer niet & die ziekelijke weersomstandigheden daar :s Kan Defour zen bakkes niet zien maar chapeau voor hem & Carcela.

Weebl

Legacy Member
't is gewoon ook niet evident om met een gezin naar daar te verhuizen (geval Defour dan).
Wie wil er nu in zo'n klimaat en cultuur gaan wonen.
Denk niet dat dat veel mensen gelukkig maakt, ook al verdien je zoveel met voetbal.

Weebl

Legacy Member
Ok ja, geen kinderen. Maar ge moet uw vrouw wel meekrijgen naar Moskou eh ;)

XTAZ

Legacy Member
chomo zei:
Kan Defour zen bakkes niet zien maar chapeau voor hem & Carcela.

Speelde Defour niet altijd met zijn mond (half) open?
Misschien daarom dat hij niet naar Rusland is gegaan :)
Nee, hopelijk blijft hij nog bij Standard maar die kans is nogal klein helaas..

Cerv.Be

Legacy Member
Weebl zei:
't is gewoon ook niet evident om met een gezin naar daar te verhuizen (geval Defour dan).
Wie wil er nu in zo'n klimaat en cultuur gaan wonen.
Denk niet dat dat veel mensen gelukkig maakt, ook al verdien je zoveel met voetbal.
Ik vind dat nogal serieus overdreven, zeker in het geval Moskou. Ooit al in die stad geweest? Zalige wereldstad, ik zou daar gerust een paar jaar kunnen wonen. Maar voor de rest geef ik je wel gelijk, who the hell will er nu naar (FC Anzhi) Makhachkala ofzo gaan wonen.. (Oh wait :unsure:)

jensvv

Legacy Member
De spelers van Anzhi trainen en wonen toch ook in Moskou, dacht ik? Enkel voor de wedstrijd reizen ze naar Makhachkala... :)

Cerv.Be

Legacy Member
jensvv zei:
De spelers van Anzhi trainen en wonen toch ook in Moskou, dacht ik? Enkel voor de wedstrijd reizen ze naar Makhachkala... :)
Inderdaad, slecht voorbeeld. :D

J.Brown

Legacy Member
Transfert d'un médian offensif

Le FC Valence transfère à titre définitif au Standard de Liège l’international uruguayen Ignacio GONZALES (29 ans).

Après avoir passé avec succès les examens médicaux, le médian offensif a signé un contrat de deux ans (+ une année en option) avec notre club.

Il sera in extremis inscrit sur le formulaire d’inscription que notre club doit adresser ce jour à l’UEFA et pourra donc participer aux deux rencontres du 3ème tour qualificatif de la Champions League.

Site officiel du Royal Standard de Lige - Nouvelles - Lire
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan