Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NemesisBE zei:Laat hem nog een seizoen de pannen van het dak spelen bij Genk, in Europa (mss zelfs CL) en zijn waarde is plots 12-14M.
Nu krijgt ge er 6-8M voor, wat ook niet slecht is, maar het kon beter.
NemesisBE zei:Als De Gea voor 22M gaat, mag Courtois zeker voor de helft gaan. Da's gewoon de geüpgrade versie van Vander Sar.

boerkiiilerke zei:Courtois vergelijken met Vander sar![]()

NemesisBE zei:Qua fysieke gelijkenissen eh
hier moet ge echt alles tot op de komma uitleggen precies![]()


pina zei:bailly is imo gewoon een overroepen keeper die meer met zijn uiterlijk bezig is dan met zijn sport.


IceMaN.* zei:Simaeys naar STVV?![]()
spits99 zei:en zocht stvv ook geen keeper?
pina zei:geraerts zie ik nog naar genk trekken, zou nog goed passen bij genk. Of mss gent ook.
pina zei:geraerts zie ik nog naar genk trekken, zou nog goed passen bij genk. Of mss gent ook.
NemesisBE zei:Qua fysieke gelijkenissen eh
hier moet ge echt alles tot op de komma uitleggen precies![]()
pina zei:geraerts zie ik nog naar genk trekken, zou nog goed passen bij genk. Of mss gent ook.