Unrealiac
Legacy Member
Mogelijke oplossing is dat ticket van Fenerbhace aan AZ of die andere ploeg te geven... Nuja. Blijkbaar wordt hij dus om 11u gespeeld. Feyenoord moet nu ook alweer 2keer scoren om door te gaan. Het zit die Nederlanders niet mee. Zij begonnen met 6 teams in Europa.. Het zou zowaar maar 2 kunnen zijn in de poules.

( flauw, ik weet het
)
hopelijk hebben ze een goede verzekering afgesloten.


