Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Ook nooit de hype rond Leye gesnapt. Bij elke ploeg, behalve zijn eerste jaar bij (toen klein) Zulte toch wel middelmatigheid troef. Vorig jaar blijkbaar genoeg lekkere potten gemaakt om vaste spits te blijven.

Fella

Legacy Member
Spijtig, maarja...

De Fauw is dit seizoen niet echt sterk bezig, true.
Leye is nooit een "goede" spits geweest, ik ben nooit voorstander van hem geweest.
Vorig seizoen was hij goed in de play offs and that's it, niet meer of minder dan dat.
En dan nog, Habibou zou het niet zo veel beter doen en Naessens ook niet. En diene Toudic is nog niet in actie gekomen.. een nieuwe spits mag er altijd bij (Bakenga bijvoorbeeld).

pfff

Racing_Genk

Legacy Member
Bakenga is een grap zeker? Die geraakte bij Cercle zelfs nauwelijks van de bank

Jepjep

Legacy Member
Niet slecht.

75nj.png

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Amai, mooie pot geld. Eigenlijk wel fucking gemakkelijk als ge dat lijstje bekijkt :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik wist niet dat de noteringen voor die matchen zo gunstig waren, normaal kijk ik niet naar de voorrondes omdat ze oftewel te onvoorspelbaar zijn oftewel zo 1,06 staan genoteerd. :(

Zwaar jaloers op die winst! Congrats!

Racing_Genk

Legacy Member
het lijkt makkelijk maar vaak is er wel een grote ploeg die de boeren die eens een bal vastpakken onderschatten/sukkelen en daar gaat je reeks..

Idd, kijk naar Udinese

Jepjep

Legacy Member
Even een misverstand uit de wereld helpen, het is een kennis van mij die die bet geplaatst heeft.

Ik had eeuwige roem kunnen verwerven op het forum door dit niet te zeggen, maar het stemmetje in mijn hoofd (althans, 1 van de stemmetjes) zei dat ik dit moest rechtzetten.

Rikie

Legacy Member
jeperdejep zei:
Even een misverstand uit de wereld helpen, het is een kennis van mij die die bet geplaatst heeft.

Ik had eeuwige roem kunnen verwerven op het forum door dit niet te zeggen, maar het stemmetje in mijn hoofd (althans, 1 van de stemmetjes) zei dat ik dit moest rechtzetten.

Ik word er zowaar emotioneel van. Grote meneer Jeper, grote meneer.

Black

Legacy Member
Voor 250 euro spelen op zo'n combo is ook wel zot risico nemen. ;)
als ge het u kunt permiteren ist wel fun :p

le mastre

Legacy Member
Ik snap NIET dat Leye niet gewisseld werd. Vreselijk hoe die speelde. Inderdaad, dat is geen spits. Mensen denken dat het een spits is omdat em ooit eens tegen Brugge goaltjes gemaakt heeft. Voorzetten kan em geven dat wel.

bitsarecool

Legacy Member
Swansea makkelijk gewonnen van Petrolul Ploiesti met 5-1. Maken die mannen in de 88e minuut nog ff een goal tegen met een zalige omhaal terwijl ze de rest van de match niets voorstellen lol. Michu zijn reactie na zijn goal is wel lachen btw, moest iemand een gifje vinden? :p

Re@V0r

Legacy Member
strakke bet inderdaad :)
inzetten voor 250€ zou ik wel nooit doen op zoiets :p

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Ik zie Zulte dit niet volhouden in Cyprus.

Typisch voor ploegen die eens een goed seizoen draaien, geen erg alle "topploegen" in wording hebben dit meegemaakt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan