Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
pffffff :( we zaten beide al stomverbaasd hier. Ik snap niet waarom Schone penalty mocht nemen. Z'n laatste was ook al mis (rebound doelpunt voor sigthorson toen in comp) en dan Moisander snap ik ook niet. Had liever alderweireld willen zien. Betere traptechniek. Pff had al gepland met maten voor ajax - chelsea.

psxman

Legacy Member
hoe kan ajax dit vergald hebben...
daar gaat de trip Ajax-Chelsea, en nog geen eens ne troosttrip in de plaats..Wie gaat er nu over 2 weken in boekarest staan pfff...Dan hadk liever ajax gehad.

Arcturus

Legacy Member
geen enkele nederlandse, noch belgische, noch spaanse, noch oekrainse, noch armeense :unsure: ( nee de eerste 3 toch opmerkelijk ) ploeg bij de laatste.

CuRv3

Legacy Member
geen Nederlandse is niet opmerkelijk. PSV & Twente hebben expres verloren. Ajax was de enige die wél moeite heeft gedaan om te winnen.

Wilcao

Legacy Member
Maxwell zei:
Jammer Wilcao :(

Ja, balen ik was gaan pitten na de eerste verlenging, dus de penalty's niet meegekregen. Zoveel energie verbruikt voor niks. Hopelijk kunnen we ons nu concentreren op de Eredivisie.

Romelus

Legacy Member
mtm zei:
Dit was nog eens het Liverpool als vanouds. Groots publiek, veel druk naar voren en haast een serieuze stunt behaald. Top!

Serieuze stunt? Winnen met 2-0 van Zenit in eigen huis is voor Liverpool een serieuze stunt? Een mooi resultaat dat wel, maar ook niet overdrijven he.
Wat je woensdagavond gezien hebt, dat is een serieuze stunt.;)

Overigens wel een fantastisch doelpunt van Hazard.:drool:

Philharmoniker

Legacy Member
dacuba zei:
2-0 in het krijt staan, een domme tegengoal slikken maar toch nog bijna doorgaan. Da's wel een stunt hoor. Gij baseert u enkel op de uitslag Romelus, maar Liverpool heeft gisteren echt wel een dikke match gespeeld (Zenit was ook niet slecht imo), zeker na die domme weggever van Carragher. Maar ik ben nog altijd misnoegd over Suarez.. wat een vuil spelerke blijft het toch.
Ge moet dat zo niet herhalen, sewwes komt mtm hier weer bleiten dat ge zen vriendje er weer doorsleurt.
Ik denk dat het ondertussen algemeen geweten is dat dit een rotzakske is en dat begint zoals lukaku afgezaagd te worden.

mtm

Legacy Member
Romelus zei:
Serieuze stunt? Winnen met 2-0 van Zenit in eigen huis is voor Liverpool een serieuze stunt? Een mooi resultaat dat wel, maar ook niet overdrijven he.
Wat je woensdagavond gezien hebt, dat is een serieuze stunt.;)

Moet ge echt elke halve gelegenheid aangrijpen om Milan in de verf te kunnen zetten? Schrik dat niemand die prestatie erkent? Kom hier aub niet zeuren over Milan, doe dat maar in het juiste topic.


Als ge een 2-0 moet ophalen, en dan thuis direct op achterstand komt en vier keer moet scoren... en dat lukt nog bijna, dan zou dat zeker een stunt geweest zijn. Dat gij daar afbreuk aan wilt doen is uw zaak. Ik zou het nog verdiend gevonden hebben, moesten we zijn doorgestoten want Zenit heeft gisteren nauwelijks iets laten kijken, daar waar Liverpool in Rusland een massa kansen heeft gemist.

Philharmoniker zei:
Ge moet dat zo niet herhalen, sewwes komt mtm hier weer bleiten dat ge zen vriendje er weer doorsleurt.
Ik denk dat het ondertussen algemeen geweten is dat dit een rotzakske is en dat begint zoals lukaku afgezaagd te worden.

Daar zit ge fout. Ik verdedig hem als hij onterecht kritiek krijgt. Gisteren niet.

mtm

Legacy Member
dacuba zei:
Dan kunt ge ook toegeven dat hij gisteren gewoon heel vuil gespeeld heeft?

Ik heb een paar pagina's terug al gezegd dat ie misschien wel een rode kaart mocht gekregen hebben voor die fase op het einde.


Over welke fases ben je nog misnoegd? Dat met Lombaerts kan ik niet beoordelen met een camerabeeld 30 meter in de lucht.

St0wned

Legacy Member
Romelus zei:
Serieuze stunt? Winnen met 2-0 van Zenit in eigen huis is voor Liverpool een serieuze stunt? Een mooi resultaat dat wel, maar ook niet overdrijven he.
Wat je woensdagavond gezien hebt, dat is een serieuze stunt.;)

Hoe kunt ge nu commentaar geven op een match als ge al de juist score niet weet?

Jepjep

Legacy Member
Romelus leeft in zijn eigen wereld. Die 2-0 van milan tegen Barca heeft zijn hoofd zo op hol gedraaid dat hij alleen maar aan die score kan denken.

BeeLz

Legacy Member
Spurs vs Inter. Kan niet wachten, hopen dat Defoe tegen dan fit is zodat die vod van een Adebayor niet hoeft te spelen. Fuck man, wat erger ik me aan hem. Ik moet Gavin nog gelijk gaan geven want op dit moment zou ik liever terug Crouch hebben :p

Hekje#

Legacy Member
Heeft veel Technische bagage ze Ade, maar vertraagt het spel constant. Ade is een ideale speler als je voorstaat en die voorsprong wilt vasthouden, kan technisch een man voorbij en kan de bal bijhouden en kaatsen. Maar als je wilt gaan scoren is hij gewoon niet de oplossing. Anyway, graag Defoe zo snel mogelijk terug & toch een goalgetter naar volgend seizoen toe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan