Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romelus zei:Het is wel minder pijnlijk voor Napoli dan voor Liverpool. Met je b-ploeg onderuit gaan is minder schandelijk dan met je beste elf. En Napoli doet nog mee voor de titel/CL-plaatsen in eigen land, terwijl het voor Liverpool helemaal voorbij is.
caoimhin zei:Ik zie net die beelden, waarom gaat die doelman mee op die hoekschop :doh:
Rikie zei:De scheids moet juist niks. Het is gewoon oerdom van die keeper.
Wie gaat er nu mee naar voor in een heenmatch. Het is niet dat het de allerlaatste kans was om de volgende ronde te behalen.
Vedeco zei:twee keer 3-3 op nog geen week. Altijd spektakel in Gladbach![]()

eurowarriors zei:@mtm: klassepost!![]()

Philharmoniker zei:Tzijn nochtans GAS dollars en geen oliedollars
en dit stukje,
"Ik kan natuurlijk ook beginnen janken en zeggen dat het niet eerlijk is dat Zenit zo'n speler kan aankopen met gigantisch veel oliedollars en het bijgevolg een ongelijke strijd is."
zou in mijn ogen zever eerste klasse zijn, er is een verschil tussen niet kunnen en niet willen. The Fenway Sports group heeft geld genoeg om eender wie aan te kopen.
mtm zei:Dat zegt meer over hoeveel gij ervan weet. Dat is categoriek fout.