Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Irriducibili zei:Ik zie Lazio zeker doorstoten.
Maxwell zei:Hold your horses Genksters, hold your horses.
Wilcao zei:Ajax - Boekarest. Toch niet simpel.

Absoluut, maar daarom nog niet makkelijkjeperdejep zei:Dat is zowat het makkelijkste wat jullie konden loten![]()
. 
Wilcao zei:Absoluut, maar daarom nog niet makkelijk.
Daarna Chelsea of Praag zou wel mooi zijn. Ik zou graag opnieuw eens in Praag en dat stadion willen zijn.

BuBbA zei:En ik zou graag in Amsterdam gaan kijken.
Ajax zie ik weinig problemen hebben, Chelsea geen idee. Hangt ervan af hoe serieus ze de Europa League willen nemen.
. Romelus zei:Misschien? Tss geen echte fan he! SUPERJODEUUUUH
Sportinggboy zei:hmm toch niet vergeten dat de laatste seizoen onze ploegen telkens tegen een Duitse ploeg sneuvelden
Hannover : Club Brugge en Anderlecht
Hamburg : Anderlecht en Standard
Stuttgart : Standard
Vedeco zei:Famous last words.

Jack Wilshere zei:Anderlecht heeft de afgelopen seizoenen toch niet tegen Hannover gespeeld?
Irriducibili zei:
Ik zie er alvast naar uit.
Staan de datums al vast?
Hekje# zei:4-3
3-1
Dus wij zouden door zijn![]()


jeperdejep zei:‘Mazzel dat we tegen Ajax moeten, hoe goed kunnen die kinderen zijn?’
Afslachten die handel Wilcao!
. Blijkbaar heeft hij de CL niet gevolgd. Ik hoop inderdaad dat we zr afslachten na zo'n uitspraak.Wat een knotsgekke match was dat ook.Anderlecht-Hamburg is officieel een klassieker
De wedstrijd tussen Anderlecht en Hamburg is door de UEFA verkozen tot één van de Europa League klassiekers aller tijden. Anderlecht won met 4-3 maar was toch uitgeschakeld na een 3-1 verlies in de heenmatch.

Ik heb het al vaak gezegd, maar als we daar een Proto hebben die op niveau presteert, dan halen we daar gewoon de volgende ronde!Rikie zei:Wat een knotsgekke match was dat ook.![]()