Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wilcao

Legacy Member
jeperdejep zei:
Dat is zowat het makkelijkste wat jullie konden loten :D
Absoluut, maar daarom nog niet makkelijk :).

Daarna Chelsea of Praag zou wel mooi zijn. Ik zou graag opnieuw eens in Praag en dat stadion willen zijn.

BeeLz

Legacy Member
Tottenham toch een zware loting, Lyon is terug wat sterker bezig dan vorig jaar dus zal niet evident worden, wel een mooie affiche natuurlijk. En indien ze door zijn wss Inter, nog een klepper. Maar als je wil de finale wil halen moet je de beste teams kunnen kloppen. Zowel tegen Lyon als tegen Inter schat ik onze kansen op 50%.
Dat AVB zijn europa league magic maar boven haalt :p

Bubba

Legacy Member
Wilcao zei:
Absoluut, maar daarom nog niet makkelijk :).

Daarna Chelsea of Praag zou wel mooi zijn. Ik zou graag opnieuw eens in Praag en dat stadion willen zijn.

En ik zou graag in Amsterdam gaan kijken. :p

Ajax zie ik weinig problemen hebben, Chelsea geen idee. Hangt ervan af hoe serieus ze de Europa League willen nemen.

Wilcao

Legacy Member
BuBbA zei:
En ik zou graag in Amsterdam gaan kijken. :p

Ajax zie ik weinig problemen hebben, Chelsea geen idee. Hangt ervan af hoe serieus ze de Europa League willen nemen.

Ge kunt altijd in A'dam gaan kijken he ;).

Maar moesten ze Chelsea loten, ga ik misschien wel eens kijken in de ArenA.

Jack Wilshere

Legacy Member
Sportinggboy zei:
hmm toch niet vergeten dat de laatste seizoen onze ploegen telkens tegen een Duitse ploeg sneuvelden :)

Hannover : Club Brugge en Anderlecht
Hamburg : Anderlecht en Standard
Stuttgart : Standard

Anderlecht heeft de afgelopen seizoenen toch niet tegen Hannover gespeeld?

NemesisBE

Legacy Member
Hekje# zei:
4-3
3-1

Dus wij zouden door zijn ;)

Inter was in die laatste match al geplaatst en liet enkele sterkhouders rusten ;)
Niet representatief dus.
Het was ook de enige 2 keren dat Bale Europees iets heeft laten zien, tot op heden zelfs.
En dat was nog Inter onder Benitez :rofl:

Rikie

Legacy Member
Anderlecht-Hamburg is officieel een klassieker
De wedstrijd tussen Anderlecht en Hamburg is door de UEFA verkozen tot één van de Europa League klassiekers aller tijden. Anderlecht won met 4-3 maar was toch uitgeschakeld na een 3-1 verlies in de heenmatch.
Wat een knotsgekke match was dat ook. :love:

Burgernfries

Legacy Member
Rikie zei:
Wat een knotsgekke match was dat ook. :love:
Ik heb het al vaak gezegd, maar als we daar een Proto hebben die op niveau presteert, dan halen we daar gewoon de volgende ronde!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan