Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stratosphere dit jaar. Normaal treasure island. Ben fier om vanavond Buffalo te zijn. Ben eens curieus om de beelden te zien van de talrijke dubieuze fasesPhilharmoniker zei:Las vegas...welk hotel? Yolo offtopic
Arne zei:Als hij nu nog is Gillet meepakt.
PauliMascona zei:Stratosphere dit jaar. Normaal treasure island. Ben fier om vanavond Buffalo te zijn. Ben eens curieus om de beelden te zien van de talrijke dubieuze fases
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
puni zei:Laatste man natuurlijk.
- tot halverwege 2014 zat die nog bij Oostende te schotten 
BleKKie zei:Idd, rood, je kan dat overdreven noemen, maar eigenlijk is dit altijd penalty en rood, dat is gewoon zo, hoe zuur dat ook is.
Voor de rest wel een heel sterk Gent. Ik had het niet gedacht omdat ze in de competitie niet zo goed bezig waren, maar waarschijnlijk al een beetje met de kopkes bij deze match. Een overwinning ging zelfs niet echt onverdiend geweest zijn.
Depoitre was inderdaad wel redelijk indrukwekkend- tot halverwege 2014 zat die nog bij Oostende te schotten
En daarom zei ik overlaatst, waarom pak je in godsnaam die klote Gillet nog mee als 3e keeper bij de RD's, neem gewoon Selz, het zou meer dan verdiend zijn.
Geloof me, ons gevoel dat we eraan overhouden is gewoonweg supertrots zijn.SinDweller zei:Wat een geweldige match! Gent zal wel tussen teleurstelling en opluchting zitten qua gevoel, een overwinning zat er echt wel in en de arbitrage zat ook niet helemaal mee. Toch neig proficiat!![]()
Ik vind Hein verre van een goeie spits.puni zei:Depoitre zijn progressie het laatste anderhalf jaar is inderdaad wel hallucinant. Ik weet nog dat-ie bij zijn debuutwedstrijden in eerste echt absurd slecht speelde en de missers opstapelde. Dit zal ook wel de verdienste zijn van Hein, op dit moment in mijn ogen veruit de beste diepe spits in België.