Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheRedDevils

Legacy Member
Proficiat Gent. Ik ben content dat ze nog een punt gepakt hebben.:)

Jepjep

Legacy Member
Heerlijke tweede helft zeg, wat een spektakel.
Erg genoten van het spel van Gent en hun mentaliteit.

sharkmen

Legacy Member
Kums en Depoitre waren fantastisch. Proficiat aan al die Buffalos hier.

PauliMascona

Legacy Member
Philharmoniker zei:
Las vegas...welk hotel? Yolo offtopic
Stratosphere dit jaar. Normaal treasure island. Ben fier om vanavond Buffalo te zijn. Ben eens curieus om de beelden te zien van de talrijke dubieuze fases

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

quo_vadis

Legacy Member
PauliMascona zei:
Stratosphere dit jaar. Normaal treasure island. Ben fier om vanavond Buffalo te zijn. Ben eens curieus om de beelden te zien van de talrijke dubieuze fases

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

tgoch dubieuze fases:

Terecht rood voor Brecht (al moest die Fransoos in het begin van de mats ook rood gekregen hebben). Penal en rood terecht voor Foket

Voor de rest vooral frustrerend voor een fris voetballend Gent ;-)

BleKKie

Legacy Member
puni zei:
Laatste man natuurlijk.

Idd, rood, je kan dat overdreven noemen, maar eigenlijk is dit altijd penalty en rood, dat is gewoon zo, hoe zuur dat ook is.

Voor de rest wel een heel sterk Gent. Ik had het niet gedacht omdat ze in de competitie niet zo goed bezig waren, maar waarschijnlijk al een beetje met de kopkes bij deze match. Een overwinning ging zelfs niet echt onverdiend geweest zijn.
Depoitre was inderdaad wel redelijk indrukwekkend :eek: - tot halverwege 2014 zat die nog bij Oostende te schotten :p

En daarom zei ik overlaatst, waarom pak je in godsnaam die klote Gillet nog mee als 3e keeper bij de RD's, neem gewoon Selz, het zou meer dan verdiend zijn.

CobraX

Legacy Member
Wat een middelmatig ploegje dit Lyon. Gent met de vingers in de neus gelijkgespeeld. Met 11 tegen 11 wint Gent hier altijd.

quo_vadis

Legacy Member
Sels is toch geen RD materiaal. Hij stopt een penal op een superbelangrijk moment maar hoevaak heeft hij misverstanden met zijn verdediging, komt hij uit op hoge ballen die hij niet heeft...

TheRedDevils

Legacy Member
Arsène Wenger becomes the first manager to lose 50 Champions League main tournament matches.

Tjah.. :D

Nahrtent

Legacy Member
Wat een geweldige match! Gent zal wel tussen teleurstelling en opluchting zitten qua gevoel, een overwinning zat er echt wel in en de arbitrage zat ook niet helemaal mee. Toch neig proficiat! :niceone:

puni

Legacy Member
BleKKie zei:
Idd, rood, je kan dat overdreven noemen, maar eigenlijk is dit altijd penalty en rood, dat is gewoon zo, hoe zuur dat ook is.

Voor de rest wel een heel sterk Gent. Ik had het niet gedacht omdat ze in de competitie niet zo goed bezig waren, maar waarschijnlijk al een beetje met de kopkes bij deze match. Een overwinning ging zelfs niet echt onverdiend geweest zijn.
Depoitre was inderdaad wel redelijk indrukwekkend :eek: - tot halverwege 2014 zat die nog bij Oostende te schotten :p

En daarom zei ik overlaatst, waarom pak je in godsnaam die klote Gillet nog mee als 3e keeper bij de RD's, neem gewoon Selz, het zou meer dan verdiend zijn.

Depoitre zijn progressie het laatste anderhalf jaar is inderdaad wel hallucinant. Ik weet nog dat-ie bij zijn debuutwedstrijden in eerste echt absurd slecht speelde en de missers opstapelde. Dit zal ook wel de verdienste zijn van Hein, op dit moment in mijn ogen veruit de beste diepe spits in België.

Romelus

Legacy Member
Sterk Gent, betrapte me zelf op actief supporteren vanavond. Zeer mooie prestatie!

PauliMascona

Legacy Member
SinDweller zei:
Wat een geweldige match! Gent zal wel tussen teleurstelling en opluchting zitten qua gevoel, een overwinning zat er echt wel in en de arbitrage zat ook niet helemaal mee. Toch neig proficiat! :niceone:
Geloof me, ons gevoel dat we eraan overhouden is gewoonweg supertrots zijn.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Gratz Gent!

Wel echt stom van Dejaeghere, anders had Gent hier wel de drie punten meegepakt...

waffel

Legacy Member
puni zei:
Depoitre zijn progressie het laatste anderhalf jaar is inderdaad wel hallucinant. Ik weet nog dat-ie bij zijn debuutwedstrijden in eerste echt absurd slecht speelde en de missers opstapelde. Dit zal ook wel de verdienste zijn van Hein, op dit moment in mijn ogen veruit de beste diepe spits in België.
Ik vind Hein verre van een goeie spits.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan