Romelus
Legacy Member
Pegasus zei:eurosport en livestream uefa
Toch niet op Eurosport vandaag? Europa League morgen wel op Eurosport 2 om 13u. Wordt vandaag niet uitgezonden door combi WK atletiek en Vuelta.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pegasus zei:eurosport en livestream uefa
PauliMascona zei:Weet er iemand of de live trekking voor de groepsfase ergens te volgen is op TV of radio?
Of een stream ervan?
AlexisS zei:Hoe de fok is Benfica in pot 1 geraakt?

Kenneke10 zei:Op dit moment zie ik gent niet zo een afstraffing krijgen als wij nu, gent speelt nog steeds in blok bij ons is het loszand met veel spelers uit vorm of gekwetst. Als gent uit pot 4 iets moois haalt kan het zeker voor die derde plaats gaan.
PauliMascona zei:Veel zal afhangen van de loting toch ze. Blok of geen blok, die 2de goal van Man U gisteren speelt elk blok aan frieten...
fcberke zei:Met wat geluk moet je op de laatste speeldag thuis tegen de beste ploeg en kan je mss iets forceren voor de 3de plaats als zij wat spelers laten rusten.
Als er al geen PSV in ons groep komt uit pot 1, zie ik het maar somber in 
Romelus zei:Toch niet op Eurosport vandaag? Europa League morgen wel op Eurosport 2 om 13u. Wordt vandaag niet uitgezonden door combi WK atletiek en Vuelta.
fcberke zei:en PSV dan?
EDIT: met wal malchance zit ge in een groep met PSV, Leverkusen en sjaktar![]()
AlexisS zei:Hoe de fok is Benfica in pot 1 geraakt?
AlexisS zei:Hoe de fok is Benfica in pot 1 geraakt?

Slayer_Kev666 zei:3 kleppers aub! en 3 mooie verplaatsingen![]()
De kans dat we zelf 3de worden is nog geen 5%, maar dat hoeft ook niet. Europees overwinteren om in ocharme de Europa League te spelen, daar heb je toch niets aan? Enkel punten verlies in de eigen competitie.Gent en zijn supporters moeten gewoon genieten van de champions league, en elk goaltje, elk puntje moet gevierd worden als een overwinning!
) de eerste clubs waarover gesproken zal worden: Club en Anderlecht gaan zijn (en nog enkele mss), en dit komt niet door de bekers of landstitels in eigen land hoor, neen dit komt door hun verleden op het Europese toneel (recent en al langer geleden).