Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romelus

Legacy Member
Pegasus zei:
eurosport en livestream uefa

Toch niet op Eurosport vandaag? Europa League morgen wel op Eurosport 2 om 13u. Wordt vandaag niet uitgezonden door combi WK atletiek en Vuelta.

Nahrtent

Legacy Member
PauliMascona zei:
Weet er iemand of de live trekking voor de groepsfase ergens te volgen is op TV of radio?

Of een stream ervan?

Vorige jaren was dat op sporza toch met stream denk ik.

Kenneke10

Legacy Member
Op dit moment zie ik gent niet zo een afstraffing krijgen als wij nu, gent speelt nog steeds in blok bij ons is het loszand met veel spelers uit vorm of gekwetst. Als gent uit pot 4 iets moois haalt kan het zeker voor die derde plaats gaan.

PauliMascona

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Op dit moment zie ik gent niet zo een afstraffing krijgen als wij nu, gent speelt nog steeds in blok bij ons is het loszand met veel spelers uit vorm of gekwetst. Als gent uit pot 4 iets moois haalt kan het zeker voor die derde plaats gaan.

Veel zal afhangen van de loting toch ze. Blok of geen blok, die 2de goal van Man U gisteren speelt elk blok aan frieten...

fcberke

Legacy Member
PauliMascona zei:
Veel zal afhangen van de loting toch ze. Blok of geen blok, die 2de goal van Man U gisteren speelt elk blok aan frieten...

Met wat geluk moet je op de laatste speeldag thuis tegen de beste ploeg en kan je mss iets forceren voor de 3de plaats als zij wat spelers laten rusten.

PauliMascona

Legacy Member
fcberke zei:
Met wat geluk moet je op de laatste speeldag thuis tegen de beste ploeg en kan je mss iets forceren voor de 3de plaats als zij wat spelers laten rusten.

Misschien... Bij een gunstige loting kan een 3de plek wel lukken. Moet dan wel al heel gunstig zijn :) Als er al geen PSV in ons groep komt uit pot 1, zie ik het maar somber in :)

Pegasus

Legacy Member
Romelus zei:
Toch niet op Eurosport vandaag? Europa League morgen wel op Eurosport 2 om 13u. Wordt vandaag niet uitgezonden door combi WK atletiek en Vuelta.

stond zo in mijn telenet tv-gids. Maar blijkbaar klopt die vaak niet echt
Op 2BE stond er dan weer niets geprogrammeerd
Nuja, stream zal sowieso werken he

Xcessive-

Legacy Member
Staat ook zo op de site van Eurosport zelf dus ze zullen het wel uitzenden zeker. Eurosport in Nederland niet, België en Nederland hebben niet helemaal dezelfde tv gids.

Pegasus

Legacy Member
fcberke zei:
en PSV dan?

EDIT: met wal malchance zit ge in een groep met PSV, Leverkusen en sjaktar :puke:

dit jaar zijn de regels veranderd: In pot 1 zitten de zeven landskampioenen uit de sterkste Europese competities plus de club die dit jaar de Champions League wint. Er is een plaatsje over omdat de finalisten van dit jaar (Barcelona en Juventus) in eigen land kampioen zijn geworden.

Pegasus

Legacy Member
de foto zal waarschijnlijk genomen zijn op een moment dat Nederland boven Belgie en Oekraïne stond zeker?

marcel

Legacy Member
AlexisS zei:
Hoe de fok is Benfica in pot 1 geraakt?

Pot 1 zijn de kampioenen van de 8 beste competities. Was onze jupkes league een ietsiepietsie beter, zat Gent ook in pot 1.

BleKKie

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
3 kleppers aub! en 3 mooie verplaatsingen :love:
De kans dat we zelf 3de worden is nog geen 5%, maar dat hoeft ook niet. Europees overwinteren om in ocharme de Europa League te spelen, daar heb je toch niets aan? Enkel punten verlies in de eigen competitie.Gent en zijn supporters moeten gewoon genieten van de champions league, en elk goaltje, elk puntje moet gevierd worden als een overwinning!

Hoewel je wel gelijk hebt hoor in feite, vind ik dit toch een verkeerde uitspraak.

Iedereen zit steen en been te klagen over het triestige niveau van de JPL, maar als er dan eens Europees kan gespeeld worden dan hoeft het eigenlijk allemaal niet. Met de EL kan je niet echt geld verdienen, maar wel wat naam en publiciteit maken voor de club. Op termijn kan je zo betere spelers gaan halen, wat het algemene niveau alleen maar ten goede kan komen. Want beter niveau = meer interesse = meer tv-geld = is meer kans op Europees spelen = ...
Ik ben er vrij zeker van dat als je in het buitenland spreekt over het Belgisch voetbal (als ze dat al kennen :p) de eerste clubs waarover gesproken zal worden: Club en Anderlecht gaan zijn (en nog enkele mss), en dit komt niet door de bekers of landstitels in eigen land hoor, neen dit komt door hun verleden op het Europese toneel (recent en al langer geleden).

Je moet natuurlijk afwegingen maken op een bepaald moment, maar dat Europees voetbal zo goed als laten vallen vind ik echt triestig. Ik ben nog altijd oprecht trots op de prestatie van Club vorig jaar. Dit kwam ook door een gunstige loting, en met wat geluk mss, maar ik ben daar fier op. Dit heeft ons misschien de titel gekost (wie zal het zeggen), en dat is natuurlijk jammer, maar misschien kan ons dat op termijn meer opleveren (hoewel het niet uitzonderlijk genoeg was daarvoor waarschijnlijk).

Jebedia

Legacy Member
Wat een schijt poule voor gent. Alles verliezen en geen enkele topmatch.

BleKKie

Legacy Member
Idd, valt wel redelijk tegen moet ik zeggen.
Valencia het leukst. Lyon is saai en Zenit tjah, kutverplaatsing naar Rusland in de winter mogelijks

ToasT

Legacy Member
In groep F had Gent mss nog voor de 3de plaats kunnen strijden met Olympiakos en 2 toppers. Nu hebben ze geen klinkende namen en veel kans op 0/18
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan