Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBQezel zei:Dan hebt ge de heenmatch niet gezien zeker? :')
Fed zei:Serieus?
Ik ben eerlijkgezegd eens blij dat er wat strijd in het spel van Anderlecht zit.
Veel liever op die manier wat minder spelen, dan op hun vaak nonchalante en ongeïnteresseerde manier.
JuG zei:Dat maakt nu eens echt niets uit
Schoon gezichtje & een stel kanonnen, zalige griet![]()
Lospeed zei:Miljaarde, wel leuk om Anderlecht te zien spelen met een pak strijdlust.![]()
Spacid zei:Menes? Schoon gezichtje? Checkt die wangen is alé gast...
Ontopic: Odoi nog ni veel goej passen zien geven!
Ja de wangen zien er wat bol uit, maar ze heeft iet schattig ze 
JuG zei:Ja de wangen zien er wat bol uit, maar ze heeft iet schattig ze
![]()
