Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snoeckers zei:

mtm zei:Geen argumenten van de United- en Arsenalboys hier ten opzichte van Spurs, Newcastle of Liverpool over een drukker/zwaarder programma tot en met nieuwjaar!!! Die zitten zelf in EL-groepen, het niveau zal niet veel verschillen alvast...

Trebby zei:0 op 18 is dus al een feit..![]()

scel zei:Dortmund en City zijn leuk maar voor het 3e jaar op rij Madrid in de poul zie ik niet zo zitten.
mtm zei:Geen argumenten van de United- en Arsenalboys hier ten opzichte van Spurs, Newcastle of Liverpool over een drukker/zwaarder programma tot en met nieuwjaar!!! Die zitten zelf in EL-groepen, het niveau zal niet veel verschillen alvast...

Bart Religion zei:Als fan zou ik het ook niet graag horen, maar 'valt toch niet bepaald tegen te spreken.
Maar goed, van oude koeien gesproken
Hopelijk brengen ze dit jaar wel iets dat kan doorgaan voor voetbal en dan vind ik het best hoor dat ze winnen tegen Juventus mochten ze de betere zijn.
Trebby zei:0 op 18 is dus al een feit..![]()
waffel zei:Thuis verliezen we niet van Malaga en Zenith.
M
M
W