Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sir.Killalot zei:Jammer toch dat Vandenbempt ook niet voor de tv commentaar doet, ik hoor die zo veel liever bezig.
Pilatus zei:
Kiiilerke zei:miss heb ik het niet goed gezien maar akpala deed een dribbelbeweging vééééél te laat
TheRedDevils zei:En overduidelijk hands van KVM niet gefloten. Wat haat ik die falende refs in België.
Trebby zei:hij geeft commentaar op belgacom tv sinds dit jaar dacht ik

Sir.Killalot zei:Hoe kan die tegelijk voor Belgacom tv en Vrt radio commentaar geven?
Edit: enkel voor de CL matchen lees ik op Wikipedia!

Trebby zei:Idd enkel CL. Maar aangezien ik geen Belgacom TV heb en ik da ook nie ga halen voor enkel hem te horen blijft het bij zijn ubernerveuze radiouitzendingen waar alles 200x zo spannend lijkt dan het is.![]()

sharpshot zei:Je moet hem natuurlijk ook een kans geven hé waffeltje
Gelukkig heeft hij snel bewezen wat hij waard is
