Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

Sir.Killalot

Legacy Member
Jammer toch dat Vandenbempt ook niet voor de tv commentaar doet, ik hoor die zo veel liever bezig.

Rubmifer

Legacy Member
Godverdomme wat een irritante kut match was dit zag. Echt op zijn Kosters. En dan nog eens Akpala die een reuze kans mist op het einde.

Ik ga denk ik een een gat in de muur gaan kloppen.

Cinnead

Legacy Member
Er moet dringend iets gedaan worden aan de verdediging van Brugge .. schandalig slecht, vooral Hoefkens en Figueras.

TheRedDevils

Legacy Member
Toch een puntje, had ik vooraf voor getekend. Maar als je de match gezien hebt... 3 keer een voorsprong weggeven.

Trebby

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Jammer toch dat Vandenbempt ook niet voor de tv commentaar doet, ik hoor die zo veel liever bezig.

hij geeft commentaar op belgacom tv sinds dit jaar dacht ik

TazzDeMazz

Legacy Member
Pfff, dat ze druk op leekens maar serieus opvoeren want die backs zijn rampzalig en donk veel te nonchalant. Die hebben ons 2 punten gekost vdg.
Leekens zal wel weer zeggen dat je blij moet zijn met een punt te halen op kvmechelen.
Refaelov en meunier de beste op het veld.

Thorazer

Legacy Member
TheRedDevils zei:
En overduidelijk hands van KVM niet gefloten. Wat haat ik die falende refs in België.

Ook een penalty niet gefloten voor KVM die had hij ook kunnen geven.

Club heeft het zelf weggeven en zelfs 3 keer deze match.

Sir.Killalot

Legacy Member
Trebby zei:
hij geeft commentaar op belgacom tv sinds dit jaar dacht ik

Hoe kan die tegelijk voor Belgacom tv en Vrt radio commentaar geven? :unsure:

Edit: enkel voor de CL matchen lees ik op Wikipedia!

Link_006_

Legacy Member
Alle, nu de pers er nog een keer overdreven over doordrammen dat ze geen voorsprong kunnen houden en we zijn weer zover als vorig jaar.
Al 5 matchen op rij geen haar beter spelen, eerste beetje tegenstander al direct te veel.

Trebby

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Hoe kan die tegelijk voor Belgacom tv en Vrt radio commentaar geven? :unsure:

Edit: enkel voor de CL matchen lees ik op Wikipedia!

Idd enkel CL. Maar aangezien ik geen Belgacom TV heb en ik da ook nie ga halen voor enkel hem te horen blijft het bij zijn ubernerveuze radiouitzendingen waar alles 200x zo spannend lijkt dan het is. :D

Eagle`

Legacy Member
kan leekens zijn smoelwerk al niet meer zien, ni dat ik het ooit al gekunnen heb maar bon :angry:

Sir.Killalot

Legacy Member
Trebby zei:
Idd enkel CL. Maar aangezien ik geen Belgacom TV heb en ik da ook nie ga halen voor enkel hem te horen blijft het bij zijn ubernerveuze radiouitzendingen waar alles 200x zo spannend lijkt dan het is. :D

Ja echt. Als je nog in de auto zit voor een match die je wil volgen, dan denk je door Vandenbempt dat het echt een gigaspannende match is en vloek je alles kapot omdat je nog niet voor je tv zit... Kom je thuis, haast je je voor je tv en zie je een doodsaaie match :unsure:

waffel

Legacy Member
Lol ik kreeg echt over mijn kap toen ik zo negatief was over Club die Leekens aantrof (ik heb me daar redelijk dik ingemaakt, ondanks Club niet men club is), en nu is de helft aan het ragen op fb en willen ze hem zo vlug mogelijk buiten. Sommige mensen moeten toch echt eens hun blauw zwarte bril soms leren afzetten.

sharpshot

Legacy Member
Je moet hem natuurlijk ook een kans geven hé waffeltje

Gelukkig heeft hij snel bewezen wat hij waard is

waffel

Legacy Member
sharpshot zei:
Je moet hem natuurlijk ook een kans geven hé waffeltje

Gelukkig heeft hij snel bewezen wat hij waard is

Ja oke, maar je moest die reacties eens lezen op fb... Twas precies of de Messias was weer binnen. Hebben die dan NIETS geleerd over de laatste zes jaar? En ik heb persoonlijk iets tegen Leekens, ik was dan mijn beklag aan het doen (op mijn profiel), en dan moest ge alle Club supps zien whinen ze... Nu zijn zij de eerste die hem buiten willen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan