Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

Gavin

Legacy Member
Nu hij zo bij Brugge speelt, zal die Tchité wel blij zijn dat ie al voor Rwanda of welk oorlogsgebied was het heeft gespeeld!!!!

Romelus

Legacy Member
Vorig jaar zat ik constant te kakken op de verdediging, ik weet niet hoe ik nu moet reageren. Het is zo mogelijk nog dramatischer.

En ja, ook ik ga zagen tot die fucking Leekens Club verlaat of moet verlaten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wie zou er eigenlijk uit gaan voor Jorgensen als hij fit is?

Weebl

Legacy Member
zwhsz.png

Essit

Legacy Member
Rofl @ defensie bij Club... Hoefkens en Jordi zijn echt wel rampzalig :(

Het zal weer voor volgend seizoen zijn, en met een coach als Leekens weet je het al.

waffel

Legacy Member
Eventjes tussendoor. Ik kwam dinsdag bij het uitgaan een scout tegen van Hannover 96. Hij nodigde me woensdag uit om VIP te gaan kijken naar fcb fck maar ik moest elders zijn. Hij is dan met een vriendin van ik geweest. Ik moest er ineens opkomen omdat Rubmifer het over Daum had, en hij niet al te positief was over Daum toen we het over Club hadden :p

lord pipo

Legacy Member
Rubmifer zei:
Dit is echt zo sneu. Ik weet niet of ik er nu van moet lachen of van moet huilen.
Doet mij gewoon zo hard denken aan Koster. Dit hadden we nooit meegemaakt onder Daum.

Deed me ook aan het tijdperk-Koster denken: aanvallend zeer sterk, maar verdedigend het niveau van een degradatiekandidaat.

We mogen nu wel stellen dat het werk van Daum voor niets is geweest.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Jordi was echt wel enorm boven zijn niveau die eerste matchen :/

Essit

Legacy Member
lord pipo zei:
Deed me ook aan het tijdperk-Koster denken: aanvallend zeer sterk, maar verdedigend het niveau van een degradatiekandidaat.

We mogen nu wel stellen dat het werk van Daum voor niets is geweest.

Aanvallend sterk? Ik heb daar mijn bedenkingen bij :s Tchité kan je beter gewoon uit de ploeg zetten want die brengt niets bij...

Kiiilerke

Legacy Member
Tjah... Leekens kon het niet bij de rode duivels dus gaat het zeker niet lukken bij Brugge.

Link_006_

Legacy Member
Jordi mag zijn basisplaats imo afgeven, veel erger kan niet. Maar weer een slechte match, buiten 2 degelijke acties.
Ge ziet in die reacties voor de match dat Leekens al een excuus heeft moesten ze verliezen...

Trebby

Legacy Member
Ge moet toch echt al blind zijn om niet door te hebben dat deze verdediging een zeef is, zoals al jaren..

Weebl

Legacy Member
Essit zei:
Aanvallend sterk? Ik heb daar mijn bedenkingen bij :s Tchité kan je beter gewoon uit de ploeg zetten want die brengt niets bij...

Kijk, dit soort mensen doen gewoon het bloed van onder mijn nagels halen.
Ge speelt met 4 flankspelers waar er niet één goeie voorzet van gekomen is in 45 minuten. Wat verwacht ge van ne speler als Tchité, die supersterk is met de bal aan de voet? Ik denk dat ge nog eens naar wat matchen van Standard vorig seizoen moet kijken, waar hij tesamen met Cyriac speelde.

lord pipo

Legacy Member
Essit zei:
Aanvallend sterk? Ik heb daar mijn bedenkingen bij :s Tchité kan je beter gewoon uit de ploeg zetten want die brengt niets bij...

Mja, tis niet dat Tchité zoveel goeie ballen krijgt. Zet Akpala/Vleminckx op zijn plaats in deze match, en ik denk niet dat er zoveel gaat veranderen.
Met aanvallend sterk bedoel ik dat Club toch redelijk vlot weet te scoren, maar alleen is de opbouw inderdaad (vooral vanuit het middenveld) niet altijd van hoogstaande kwaliteit.

Anoniem04

Legacy Member
Zors Leekens! Ik vraag mij af hoe lang hij mag falen tot hij buiten ligt aangezien Mannaert hem zelf wou.

J.Brown

Legacy Member
Die T2 zijn stem doet me denken aan Gringo zijn stem uit temptation island :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan