Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

Time

Legacy Member
Enige wat me opviel dit weekend is dat het sinds Dury toch weer bergop gaat bij Zulte... Hij doet het ginder toch maar weer.

kakmongool

Legacy Member
Time zei:
Enige wat me opviel dit weekend is dat het sinds Dury toch weer bergop gaat bij Zulte... Hij doet het ginder toch maar weer.

Mbaye Leye en Berrier zijn ook wel 2 zeer goede transfers voor ZW. Spelen veruit het best momenteel.

Jonas89

Legacy Member
kakmongool zei:
Nfor is wel een van de beste spelers uit de JPL met bal aan de voet, waarom moest hij weg bij ZW?

Ik weet niet meer met wie precies, maar lag overhoop met de trainer (De Roover/Broos/Kalezic), waaronder ook Vandenbroeck & Maréval.

Mijn geheugen laat mij in de steek maar ik DENK dat het met Broos was... En dan liep er nog ééne Chevalier rond die de boel ook wat verziekte...

Cerv.Be

Legacy Member
Broos heeft hem destijds naar de B-kern gestuurd, zou ook geen gemakkelijke jongen zijn.

Dat gedoe rond Suarez is toch wel grappig.. Je zou al afvragen waarom hij toch naar CSKA wou.

Suarez: "Blij dat ik bij Anderlecht blijf"
HvH: "Suarez die niet vertrekt is onze beste transfer"

:rofl:

Fella

Legacy Member
Iemand zei:
Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.

Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.

Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.

Tijd rekken, who cares?
Gent stond nergens.


Jonas89 zei:
Ik hoop echt dat we hem gaan kunnen houden, 1 september is nog ver weg...

Hinostroza heeft ook wel een goede wedstrijd gespeeld.
Ik zou graag Ivan Lendric eens in actie zien komen.


kakmongool zei:
Nfor is wel een van de beste spelers uit de JPL met bal aan de voet, waarom moest hij weg bij ZW?

Ik vind persoonlijk dat Nfor beter speelt bij Kortrijk dan dat hij bij Waregem speelde.

Vernon

Legacy Member
dacuba zei:
RSCA zegt dat elk jaar over volk dat ze kunnen houden.. "is onze beste transfer". Jammer dat onze "topclub" niet meer ambitie heeft. Dan pakt PSV het dit jaar toch heel anders aan, die zijn tenminste eerlijk en zeggen (net als Ajax) waar het op staat.

Zo lang Anderlecht geen CL haalt, gaan ze hun ambities nooit kunnen waarmaken. Er is veel te veel geld aan verbonden, en aangezien Anderlecht al enkele jaren er naast heeft gegrepen is het gewoon moeilijk om financieel te groeien. Met het geld van de EL kan je geen potten breken.

Anoniem04

Legacy Member
fancy.55613_20120805_1686055137501e8fcba683a.jpg


:lol:

|nfected

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik weet niet meer met wie precies, maar lag overhoop met de trainer (De Roover/Broos/Kalezic), waaronder ook Vandenbroeck & Maréval.

Mijn geheugen laat mij in de steek maar ik DENK dat het met Broos was... En dan liep er nog ééne Chevalier rond die de boel ook wat verziekte...

Was met broos idd. Maar bijna de helft van jullie ploeg zat dan in de b ploeg :) kwam omdat ze pokerden voor geld :)

Rbn13

Legacy Member
Net de samenvatting gezien van ZW-Gent en OHL-Genk. 3 lachwekkende rode kaarten, lichte maar correcte penalty voor OHL en een handsbal van Bailly buiten de 16 die gewoon niet getoond werd.

starspike

Legacy Member
Rbn13 zei:
Net de samenvatting gezien van ZW-Gent en OHL-Genk. 3 lachwekkende rode kaarten, lichte maar correcte penalty voor OHL en een handsbal van Bailly buiten de 16 die gewoon niet getoond werd.

Penaltyfout op Benteke tonen ze ook niet.

Hyland krijgt overigens 1 speeldag schorsing. :help:

J.Brown

Legacy Member
Heeft de bond nu iets gedaan aan de elleboogstoot van Wasil vorige week? Dat ze die eens schorsen pls

puni

Legacy Member
Rbn13 zei:
Net de samenvatting gezien van ZW-Gent en OHL-Genk. 3 lachwekkende rode kaarten, lichte maar correcte penalty voor OHL en een handsbal van Bailly buiten de 16 die gewoon niet getoond werd.

Die handsbal van Bailly zat er toch wel in? Op de website van Stadion staat die toch bij.

Vernon

Legacy Member
J.Brown zei:
Heeft de bond nu iets gedaan aan de elleboogstoot van Wasil vorige week? Dat ze die eens schorsen pls

Er werd balvoordeel gegeven, dus de fout is wel degelijk beoordeeld. Als de scheids dan geen kaart geeft, kan daar later niet meer op teruggekomen worden...

Radbraker

Legacy Member
Net het jammere aan al die regels. Ze zouden achteraf ook nog moeten sancties kunnen uitdelen na het bekijken van de beelden.

Burgernfries

Legacy Member
J.Brown zei:
Heeft de bond nu iets gedaan aan de elleboogstoot van Wasil vorige week? Dat ze die eens schorsen pls
Hoe fel dat er ook over ging, ik zie dat eigenlijk elke week gebeuren (deze week bvb. Stijnen). Als ze voor zoiets Wasyl achteraf moeten straffen vind ik dat een tikkeltje te ver gaan.

On the other hand, als ze wat consequent zijn, dan waren we nu al eventjes verlost van dwazen als Bolat, Stijnen, Wasyl...

Rbn13

Legacy Member
iplf zei:
Hoe fel dat er ook over ging, ik zie dat eigenlijk elke week gebeuren (deze week bvb. Stijnen). Als ze voor zoiets Wasyl achteraf moeten straffen vind ik dat een tikkeltje te ver gaan.

On the other hand, als ze wat consequent zijn, dan waren we nu al eventjes verlost van dwazen als Bolat, Stijnen, Wasyl...

Inderdaad... en het zijn nu niet meteen sterkhouders van deze competitie.
Er is op alle vlakken een grote kuis nodig bij KBVB etc

BleKKie

Legacy Member
Ging hem hier ook net zetten, geniale reactie gewoon :rofl:
Denkt er duidelijk het zijne van :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan