Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ma wat is dat nu? Dirar wordt daar losgebeukt tegen de lijn en daar wordt niets tegen gedaan, 't is niet dat hij dook. Dat is gewoon gevaarlijk met het oog op het matchverloop, zo kweek je revanchegevoelens.

Lestienne en Dirar ook weer geen oog voor medespelers, ook al is scoren hun ding niet. Jeez.

Morrissey

Legacy Member
Verdiende overwinning. Met het oog op de Europese match toch geen pluspunt dat ze zo diep zijn moeten gaan, Vleminckx uitvalt en Almeback zijn neus breekt.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Hoe egoistisch was Dirar wel niet. En hoe slecht is Lestienne wel niet. Manneke werkt hard maar ne echte spits gaat dat nooit worden. Veel bloed, zweet en tranen maar toch een verdiende overwinning

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hannibal zei:
You're trying too hard. :p

Hannibal
Approved 9-lifer
Geregistreerd: 17/07/02
Locatie: Hoogstraten
iTrader: 9 (100%)
Berichten: 5.038
Reputation: 153

Status: Jelly

Rbn13

Legacy Member
Zwak, zwak Genk... Nog wat creativiteit en verdedigers nodig, anders wordt het een zeer grijs seizoen. Al is dat ondertussen al eigen aan de seizoenen na de titels. :$

The Black Mamba

Legacy Member
Lestienne is echt zo slecht niet hoor. Laat toch goeie dingen zien , ik zie die echt nog evolueren naar een sterke flankspeler. Ik verkies hem op dit moment toch boven Dirar.

Jurgenv1

Legacy Member
Terechte overwinning, wel met geluk maar gerechtvaardigd. OHL kwam enkel maar betonvoetbalspelen... Club nog enkele goals onterecht afgekeurd naar het schijnt en enkele dubieuze kaarten, zeer veel balbezit voor Club ook maar de scheidsrechter mag toch wel eens serieus bezinnen dunkt me.

We betalen dus een hoge prijs: Vleminckx, Rafa en Almeback out...

Svartálfar

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Hoe egoistisch was Dirar wel niet. En hoe slecht is Lestienne wel niet. Manneke werkt hard maar ne echte spits gaat dat nooit worden. Veel bloed, zweet en tranen maar toch een verdiende overwinning

Is dan ook geen spits maar een winger.



Hopelijk is blessure van Vleminckx nie te erg, anders moeten we met Akpala in de basis gaan spelen brr.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Lestienne was idd niet slecht, snel en vinnig. Is enkel niks waard in duels en daar moet hij instant aan werken.

Link_006_

Legacy Member
Verdiende maar nipte overwinning. Ik denk dat nog ploegen problemen gaan hebben met OH L als die zo blijven spelen. Maar Pots de 2e helft totaal geen controle meer over de match. En ik denk toch niet dat dit de eerste keer is dat Pots zoiets overkomt :s .

Morrissey

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Bwa met Dirar , Meunier,Lestienne zitten we wel safe!

Toch niet om voor de titel te spelen me dunkt. Zeker Meunier en Lestienne komen tekort voor een kampioenenploeg. Net als (momenteel) Almeback en hoefkens trouwens.

Svartálfar

Legacy Member
Link_006_ zei:
Verdiende maar nipte overwinning. Ik denk dat nog ploegen problemen gaan hebben met OH L als die zo blijven spelen. Maar Pots de 2e helft totaal geen controle meer over de match. En ik denk toch niet dat dit de eerste keer is dat Pots zoiets overkomt :s .

Dat hele scheidsrechterstrio hoort nie in eerste. Pots heeft al meerdere keren zo'n non-match gefloten en die 2 lijnrechters zijn blijkbaar scheel.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Fireflies zei:
Toch niet om voor de titel te spelen me dunkt. Zeker Meunier en Lestienne komen tekort voor een kampioenenploeg. Net als (momenteel) Almeback en hoefkens trouwens.

Meunier al afschrijven? Presteert altijd meer dan behoorlijk... In het oog houden maar tot nu toe valt die dik mee, kan dribbelen én scoren én assists geven. Tegen een ploeg als OHL zou die er op staan ipv Lestienne bij mij tbh.

Morrissey

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Meunier al afschrijven? Presteert altijd meer dan behoorlijk... In het oog houden maar tot nu toe valt die dik mee, kan dribbelen én scoren én assists geven. Tegen een ploeg als OHL zou die er op staan ipv Meunier bij mij tbh.

Komt momenteel toch tekort voor in de kern te staan denk ik.

kakmongool

Legacy Member
Fireflies zei:
Toch niet om voor de titel te spelen me dunkt. Zeker Meunier en Lestienne komen tekort voor een kampioenenploeg. Net als (momenteel) Almeback en hoefkens trouwens.

Lestienne is zeker goed moet gewoon nog wat vertrouwen krijgen en wat aansterken maar is echt een superspeler. Snel heeft veel inzicht alleen jammer dat hij nog wat doelgerichter moet worden. Meunier moet nog groeien maar tegen oktober speelt hij zeker op het niveau van een topinvaller. Hoefkens heeft het idd te moeilijk, hij is te oud.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan