Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal zei:You're trying too hard.![]()
Sheldon Cooper zei:Hoe egoistisch was Dirar wel niet. En hoe slecht is Lestienne wel niet. Manneke werkt hard maar ne echte spits gaat dat nooit worden. Veel bloed, zweet en tranen maar toch een verdiende overwinning
Sh@D0wBE zei:Bwa met Dirar , Meunier,Lestienne zitten we wel safe!
Link_006_ zei:Verdiende maar nipte overwinning. Ik denk dat nog ploegen problemen gaan hebben met OH L als die zo blijven spelen. Maar Pots de 2e helft totaal geen controle meer over de match. En ik denk toch niet dat dit de eerste keer is dat Pots zoiets overkomt.
Fireflies zei:Toch niet om voor de titel te spelen me dunkt. Zeker Meunier en Lestienne komen tekort voor een kampioenenploeg. Net als (momenteel) Almeback en hoefkens trouwens.
Noem het gerechtigheid als je het verloop van de match bekijkt.Trebby zei:1-0 gewonnen met een own-goal... Geluk van een kampioen in spe zeker?![]()

Cpt. Kablammo zei:Meunier al afschrijven? Presteert altijd meer dan behoorlijk... In het oog houden maar tot nu toe valt die dik mee, kan dribbelen én scoren én assists geven. Tegen een ploeg als OHL zou die er op staan ipv Meunier bij mij tbh.
Fireflies zei:Toch niet om voor de titel te spelen me dunkt. Zeker Meunier en Lestienne komen tekort voor een kampioenenploeg. Net als (momenteel) Almeback en hoefkens trouwens.