Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf, het is trouwens ook niet omdat een topploeg speelt dat het automatisch een topwedstrijd is. Het zou schoon zijn moesten ze enkel maar matchen uitzenden waar RSCA/Standard/Club in voorkomen.Trebby zei:Serieus zeg... nog liever KVM-Lierse uitzenden dan Club - OHL? Zwak imo
Timmie zei:Deze week is het dus de eerste helft :doh:
Cpt. Kablammo zei:Hahaha, Diandy zijn uitvoetballen, ze hadden beter een kanon op voetbalschoenen gezet. Dat doet hetzelfde, maar dan zonder een nat drolletje in zijn broek telkens.
Fireflies zei:Man man man Diandy zuigt
@Trebby, ze mogen maar een max aantal matchen van een bepaalde ploeg uitzenden. Dat was geweten, stop dan met er eindeloos over te zagen.
IceMaN.* zei:Wtf, het is trouwens ook niet omdat een topploeg speelt dat het automatisch een topwedstrijd is. Het zou schoon zijn moesten ze enkel maar matchen uitzenden waar RSCA/Standard/Club in voorkomen.
Trebby zei:club speelt ok maar te flauw vind ik. als die vazquez nu al dicht bij zijn vol potentieel zit dan is het ook niet echt die topper waar club mee naar buiten kwam.
The Black Mamba zei:Ongelooflijk hé. Werkelijk elke wedstrijd die ik van die jongen was rampzalig. Zowel bij Anderlecht als de 2 bij OHL die ik gezien heb.
Hoe kan zo'n speler nu bij Anderlecht belanden én dan nog meermaals zijn kans krijgen? Een Lecjaks bijvoorbeeld zou bij OHL een van de beste zijn.