Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Brugge toch zeker de betere ploeg. Beuken op de verdediging van OHL :)
Benieuwd wanneer ze breken. Tim Pots toch al paar keer in de fout

wel heel strenge gele kaart imo

Cerv.Be

Legacy Member
Trebby zei:
Serieus zeg... nog liever KVM-Lierse uitzenden dan Club - OHL? Zwak imo
Wtf, het is trouwens ook niet omdat een topploeg speelt dat het automatisch een topwedstrijd is. Het zou schoon zijn moesten ze enkel maar matchen uitzenden waar RSCA/Standard/Club in voorkomen.

waffel

Legacy Member
Timmie zei:
Deze week is het dus de eerste helft :doh:

Ik heb 1-0 voorspeld, Club twee helften sterk, maar kan enkel zijn kansen in de slotminuten verzilveren.


OHL is trouwens énorm zwak, geen enkele goeie pass, en Diandy is een typische Alecht verdediger (kan er niets van).

The Black Mamba

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Hahaha, Diandy zijn uitvoetballen, ze hadden beter een kanon op voetbalschoenen gezet. Dat doet hetzelfde, maar dan zonder een nat drolletje in zijn broek telkens.

Ongelooflijk hé. Werkelijk elke wedstrijd die ik van die jongen was rampzalig. Zowel bij Anderlecht als de 2 bij OHL die ik gezien heb.

Hoe kan zo'n speler nu bij Anderlecht belanden én dan nog meermaals zijn kans krijgen? Een Lecjaks bijvoorbeeld zou bij OHL een van de beste zijn.

Trebby

Legacy Member
Fireflies zei:
Man man man Diandy zuigt :D

@Trebby, ze mogen maar een max aantal matchen van een bepaalde ploeg uitzenden. Dat was geweten, stop dan met er eindeloos over te zagen.

1) Telenet heeft een beperking dat iedere ploeg maximum 20 keer aan bod mag komen tijdens de reguliere competitie.
2) Telenet heeft de verplichting dat iedere club minstens tweemaal op Telenet uitgezonden moet worden tijdens de reguliere competitie.

er is geen maximum, wel een minimum dacht ik

IceMaN.* zei:
Wtf, het is trouwens ook niet omdat een topploeg speelt dat het automatisch een topwedstrijd is. Het zou schoon zijn moesten ze enkel maar matchen uitzenden waar RSCA/Standard/Club in voorkomen.

dat zeg ik ook niet maar KVM - Lierse is niet echt een evenwaardig alternatief. Lokeren - KVM of dergelijks, dat zou ik wel snappen.

ma bon, on topic:

club speelt ok maar te flauw vind ik. als die vazquez nu al dicht bij zijn vol potentieel zit dan is het ook niet echt die topper waar club mee naar buiten kwam.

Timmie

Legacy Member
Veel te weinig tempo in de match. Uit stilstand kan je moeilijk een actie opzetten.

enj0i^

Legacy Member
tegen 15man achter de bal is het echt niet zo simpel om tempo er in te krijgen ze :s

Scr1fle

Legacy Member
Uitbrander van den Adrie en dan walsen over OHL! Komaan Club.

Moesten al 1-0 voorstaan. :sad:

waffel

Legacy Member
Trebby zei:
club speelt ok maar te flauw vind ik. als die vazquez nu al dicht bij zijn vol potentieel zit dan is het ook niet echt die topper waar club mee naar buiten kwam.

Het is echt niet gemakkelijk om een opening te vinden met 11 man achter de bal... Zo slecht doen ze het echt niet.

Timmie

Legacy Member
Als ze al eens stoppen met lange ballen te geven waar niks uit voortkomt.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Spijtig dat OHL met 11 achter de bal speelt en Tim Pots ook alle snleheid er uit haalt :s

Cpt. Kablammo

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Ongelooflijk hé. Werkelijk elke wedstrijd die ik van die jongen was rampzalig. Zowel bij Anderlecht als de 2 bij OHL die ik gezien heb.

Hoe kan zo'n speler nu bij Anderlecht belanden én dan nog meermaals zijn kans krijgen? Een Lecjaks bijvoorbeeld zou bij OHL een van de beste zijn.

Ronny heeft zijn snor tussen Diandy zijn billen geplakt denk ik, das de enige verklaring dat ik kan inbeelden waarom die er zo ongemakkelijk rondloopt.

Anoniem04

Legacy Member
1760932277.jpg


:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan