Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

$uB^

Legacy Member
Vind'k ook ...

Kan hij zich wel nog volledig opladen, wetende dat winst of verlies hem toch niets meer uitmaakt? Ge kunt wel beweren dat ie nog 2 keer alles gaat geven voor de club, spelers en supporters ... Maar dat lijken mij holle woorden met hetgeen we nu weten ...

caoimhin

Legacy Member
Swagger zei:
Als ze in Genk Vercauteren nog houden tot de CL, dan zijn ze daar helemaal gek geworden.
Hoe kan nu zo iemand nog respect afdwingen bij de spelers. En respect, daar begint het allemaal mee....

Voor het behalen van de CL zou dat aan mijn reet kunnen roesten, speler zijnde.

ShadesOfJae

Legacy Member
YRKVM zou zijn middenstip kwijt zijn. :woohoo:

Niet echt origineel, ik weet het, maar ja tradities zijn er om in ere te houden hé! :)

Eagle`

Legacy Member
Uit een recent neergelegde jaarrekening die verschillende bronnen konden inkijken blijkt dat Anderlecht vorig jaar een verlies van twee miljoen euro boekte. In 2008 was er een verlies van 3,8 miljoen euro. Op drie jaar tijd zouden de Brusselaars een totaal verlies van 11,3 miljoen euro hebben geleden. Dat zou vooral te wijten zijn aan het missen van de Champions League. In 2007 nam Anderlecht voor het laatst deel aan de groepsfase van het kampioenenbal.

De totale loonkost is wel gedaald. Die bedraagt momenteel 16,8 miljoen euro. Voor het komende jaar heeft Anderlecht iets meer speelruimte dankzij de transfer van Lukaku naar Chelsea. (ddh)

Bron: HLN

For what it's worth uiteraard

Geen tijd om zelf NBB is uit te pluizen na hun jaarrekening, ma das echt wel zwaar in het rood gaan. Normale NV zou je al lang op straat staan met zon resultaten en wanbeheer !

:crazy:

pina

Legacy Member
sjah, als de club een aantal keren de CL missen en ervoor investeringen hebben gedaan in spelers om de CL te halen, dan sta je natuurlijk met een zware kost. Vooral wanneer je weet dat het al bijna 'doodnormaal' was om in de CL uit te komen. Ik denk dat eender welke ploeg, die regelmatig in de CL zit, plots zonder dat geld zit gedurende een paar jaar, in het rood zal duiken. Vergeet ook niet de investeringen in het complex van neerpede. Maar een verlies in cashflow, wil uiteindelijk nog altijd niks zeggen over het totale vermogen van de club zelf.

je neemt als club altijd risico's als je een beetje ambitie hebt en ge je altijd voor iets duurder spelersmateriaal in de hoop dat die investeringen renderen. Polak was uiteindelijk zo'n risico en net toevallig missen ze de CL op zéééér ongelukkige manieren (partizan, testmatchen, bate)

pie-jie

Legacy Member
Didierke10 zei:
Moest ik Houden zijn, ik stuur Vercauteren persoonlijk met kameel en al naar Al-Jazeera.

Tprobleem is dat hij nog geen ontslag genomen heeft. Dus als ze hem 'met kameel en al' naar de woestijn sturen, mogen ze nog een vergoeding betalen ook!

massief

Legacy Member
Redelijk vuil van Flankie.
Al wil het bestuur van Genk hem wel houden voor die 2 matchen zeker? Dan maakt het niet echt uit.

Gavin

Legacy Member
Gewoon anoniem aan de spelers vragen of ze hem nog als coach willen voor die matchen. Als ze hem niet meer willen, moet de Franky zelf maar ontslag nemen.

Beetje naïef om dat te verwachten van een trainer die na anderhalf op het moment van de waarheid de boel achterlaat zeker? :unsure:

Didierke10

Legacy Member
Gavin zei:
Gewoon anoniem aan de spelers vragen of ze hem nog als coach willen voor die matchen. Als ze hem niet meer willen, moet de Franky zelf maar ontslag nemen.

Beetje naïef om dat te verwachten van een trainer die na anderhalf op het moment van de waarheid de boel achterlaat zeker? :unsure:

Zoals in Feyenoord gebeurde met Been? Was in elk geval iets soortgelijks.

exo

Legacy Member
Didierke10 zei:
Zoals in Feyenoord gebeurde met Been? Was in elk geval iets soortgelijks.

Been had dat zelf gevraagd aan z'n spelersgroep op training als ik me niet vergis. Die zeiden hem recht in z'n gezicht dat ze niet meer met hem wouden samenwerken. :D

waffel

Legacy Member
Die zal zijn eerste vier wedstrijden op de bank wel als "geschorst" uitgezeten hebben zeker :p

Gavin

Legacy Member
Vedoco zei:
sporza: Vercauteren wil Genk nog twee duels leiden

Wat een nitwits daar in Genk, smijt die kerel buiten.
Wat een eikel.



"Vercauteren, die binnenkort trainer wordt van Al Jazira in de Emiraten, zegt dat zijn situatie elke dag kan veranderen."

Daar is Genk vet mee. Dat hij voor het geld kiest, geen probleem. Maar de timing en dan nog onzeker wezen over zijn situatie ... best dikke kak voor iets waar ge anderhalf jaar dag in dag uit mee bezig zijt geweest. Als ge op dat moment voor het geld kiest, bol het dan ineens af.


Het was te denken dat een kerel met zo een bakkes uiteindelijk niet kon deugen. :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan