Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Swagger zei:Als ze in Genk Vercauteren nog houden tot de CL, dan zijn ze daar helemaal gek geworden.
Hoe kan nu zo iemand nog respect afdwingen bij de spelers. En respect, daar begint het allemaal mee....
Uit een recent neergelegde jaarrekening die verschillende bronnen konden inkijken blijkt dat Anderlecht vorig jaar een verlies van twee miljoen euro boekte. In 2008 was er een verlies van 3,8 miljoen euro. Op drie jaar tijd zouden de Brusselaars een totaal verlies van 11,3 miljoen euro hebben geleden. Dat zou vooral te wijten zijn aan het missen van de Champions League. In 2007 nam Anderlecht voor het laatst deel aan de groepsfase van het kampioenenbal.
De totale loonkost is wel gedaald. Die bedraagt momenteel 16,8 miljoen euro. Voor het komende jaar heeft Anderlecht iets meer speelruimte dankzij de transfer van Lukaku naar Chelsea. (ddh)
Bron: HLN

Eagle` zei:For what it's worth uiteraard
Geen tijd om zelf NBB is uit te pluizen na hun jaarrekening, ma das echt wel zwaar in het rood gaan. Normale NV zou je al lang op straat staan met zon resultaten en wanbeheer !
![]()
Didierke10 zei:Moest ik Houden zijn, ik stuur Vercauteren persoonlijk met kameel en al naar Al-Jazeera.

Gavin zei:Gewoon anoniem aan de spelers vragen of ze hem nog als coach willen voor die matchen. Als ze hem niet meer willen, moet de Franky zelf maar ontslag nemen.
Beetje naïef om dat te verwachten van een trainer die na anderhalf op het moment van de waarheid de boel achterlaat zeker?![]()
Hij had nog een schorsing van 4 wedstrijden dacht ik, of heeft hij dit uitgedaan in het buitenland?majas zei:mag/zal mbokani al spelen?
Didierke10 zei:Zoals in Feyenoord gebeurde met Been? Was in elk geval iets soortgelijks.

realta zei:Hij had nog een schorsing van 4 wedstrijden dacht ik, of heeft hij dit uitgedaan in het buitenland?
.Wat een eikel.Vedoco zei:sporza: Vercauteren wil Genk nog twee duels leiden
Wat een nitwits daar in Genk, smijt die kerel buiten.