Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Booka Shade

Legacy Member
sharpshot zei:
Nice one Booka Shade! right on the kisser
k denk persoonlijk dat je geen stommerik moet zijn om te zien dat de omstandigheden en het belang van de match heel anders liggen en als die van zurich gedaan hadden wat ze moesten doen was er niets aan de hand.
via ps3, dus slechte zinsbouw.

Svartálfar

Legacy Member
En die "bruggesupporters" waren ADO-hangers, mongolen die blijkbaar al een stadionverbod hadden en ander gespuis wat zich eens interessant dacht te maken door wat boel te zoeken.

sharpshot

Legacy Member
Booka Shade zei:
k denk persoonlijk dat je geen stommerik moet zijn om te zien dat de omstandigheden en het belang van de match heel anders liggen en als die van zurich gedaan hadden wat ze moesten doen was er niets aan de hand.
via ps3, dus slechte zinsbouw.

ssht bashen is leuker

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
RyLDn.jpg


vanop RSCA forum :')

Scr1fle

Legacy Member
Booka Shade zei:
k denk persoonlijk dat je geen stommerik moet zijn om te zien dat de omstandigheden en het belang van de match heel anders liggen en als die van zurich gedaan hadden wat ze moesten doen was er niets aan de hand.
via ps3, dus slechte zinsbouw.

xbox360 moet ge gebruiken gvd :angry:

Booka Shade

Legacy Member
De ziekenboeg geeft wat informatie over de toestand van de geblesseerden

Na een directe trap op de enkel heeft Daniel OPARE de afgelopen dagen niet kunnen meetrainen met de groep en volgde hij een individueel programma. De tests zijn op hun beurt geruststellend. De blessure evolueerde gunstig en bijgevolg heeft de speler opnieuw de groep vervoegd de 26ste juli.

Laurent CIMAN liep tijdens de Supercup van 21 juli een kwetsuur op aan de binnenste kruisbanden van de knie. Hij zal een drietal weken niet kunnen worden opgesteld.

Sinds de start volgde Franck BERRIER een voorbereidingsprogramma dat was aangepast aan zijn knieblessure. Hij kreeg onlangs de goedkeuring om opnieuw aan te sluiten met de groep.

Mehdi CARCELA’s herstelperiode in verleden tijd. Zijn chirurg en de specialisten van de CHU gaven hem het groen licht om binnen de club verder te werken aan zijn comeback.

Na de zware knieverstuiking die hij opliep op 26/12/10, moest Zoro CYRIAC de 11de februari onder het mes. De zes maanden herstel zijn bijna om en zoals gepland zal de speler begin augustus de trainingen hervatten.

Geoffrey MUJANGI BIA kreeg een trap op de kuit en moest verzorging ondergaan voor een ondertussen verminderde bloeduitstorting. Eind deze week kan hij opnieuw deelnemen aan de trainingen.

Dino ARSLANAGIC liep een blessure op tijdens een wedstrijd met de nationale selectie U19 in Roemenië. De balans zal worden opgesteld als hij toekomt op de club.

Al bij al nog goed nieuws. Opare en Berrier terug zo goed als bij de groep, Cyriac binnen een week terug aan het trainen, Carcela is aan zijn comeback bezig en Ciman nog 3 weken.

Weebl

Legacy Member
Geoffrey MUJANGI BIA kreeg een trap op de kuit en moest verzorging ondergaan voor een ondertussen verminderde bloeduitstorting. Eind deze week kan hij opnieuw deelnemen aan de trainingen.

Hoe kleinzerig zijn die voetballers tegenwoordig niet ..

massief

Legacy Member
't Was gewoon effe zoeken voor ze die blauwe plek vonden op Geoffrey zijn kuit!

Booka Shade

Legacy Member
De toekomst bij Club Brugge is verzekerd!!
Vanaf 0:30 :lol:
[youtube]LAXJb1K2VxE&feature=player_embedded#at=31[/youtube]

Weebl

Legacy Member
Booka Shade zei:
De toekomst bij Club Brugge is verzekerd!!
Vanaf 0:30 :lol:
[youtube]LAXJb1K2VxE&feature=player_embedded#at=31[/youtube]

hahhaha, die van Brugge :D!
wel een talentje precies, ma kzou hem toch nie graag in mijn ploeg hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan