Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ge lacht ermee maar ik denk dat A3 dit seizoen op niet te veel krediet gaat moeten rekenen.

Aangezien ze hem volgens Volderke zijn Sporzabronnen alleen maar hebben gehouden omdat de supporters zijn naam riepen en ze hem zelf eigenlijk buiten wilden, lijken een paar slechte wedstrijden het perfecte excuus voor het bestuur.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Volwassen om dat toe te geven.

Maar like I said, het gaat me niet om Carlos alleen. De broosheid van Genk was al paar keer doorgekomen in de laatste fase van de competitie. En ik zei maar, het duo waar het succes mee begon weg, Courtois (en bijhorende vertrouwen daarmee) die vertrokken is, Pudil die terug op de LB moet spelen. Dat is bijna het hele defensieve eerstelijns-compartiment dat weg is. Automatismen moeten terug worden opgebouwd enzovoort. Dat is een hele klus. Carlos op zich is een verlies, dat staat garant, maar vooral als de rest ook vertrekt. Dat is wat ik bedoelde. Of die nu of zes maanden eerder besloot om het af te bollen maakt niet uit in dit geval.

Ik zag iig wel het gemis van een zuivere tackle/goede onderschepping bij momenten, als we even puur op Carlos zijn vertrek alleen focussen. Zeker bij de grote matchen, wat in de PO's naar boven kwam.

Daarmee dat ik vrees dat Genk even gaat zweten.

Jurgenv1

Legacy Member
Weebl zei:
Ey rsca-boys en consorten. 'k weet nie of jullie het gehoord hebben, maar Club heeft wel zonet 1-3 verloren tegen Heist o/d Berg he!

Wel met hun B-ploeg ma kom, Van Acker deed toch mee!
Paniek! Adrie buiten! :angry:

Besluit: Heist o/d berg > Leverkusen. There, I said it.

Exorikos

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Volwassen om dat toe te geven.

Maar like I said, het gaat me niet om Carlos alleen. De broosheid van Genk was al paar keer doorgekomen in de laatste fase van de competitie. En ik zei maar, het duo waar het succes mee begon weg, Courtois (en bijhorende vertrouwen daarmee) die vertrokken is, Pudil die terug op de LB moet spelen. Dat is bijna het hele defensieve eerstelijns-compartiment dat weg is. Automatismen moeten terug worden opgebouwd enzovoort. Dat is een hele klus. Carlos op zich is een verlies, dat staat garant, maar vooral als de rest ook vertrekt. Dat is wat ik bedoelde. Of die nu of zes maanden eerder besloot om het af te bollen maakt niet uit in dit geval.

Ik zag iig wel het gemis van een zuivere tackle/goede onderschepping bij momenten, als we even puur op Carlos zijn vertrek alleen focussen. Zeker bij de grote matchen, wat in de PO's naar boven kwam.

Daarmee dat ik vrees dat Genk even gaat zweten.

Het grootste probleem is volgens mij eerder de onrust. Het lijkt me daar momenteel een chaos omdat er alleen spelers weggaan en geen nieuwe spelers bijkomen. Als ze geen leegloop willen hebben moeten ze er talent bij insteken zodat ook de spelers voelen dat Genk nog iets gaat betekenen volgend seizoen. Zoals de sfeer daar nu is, is het onmogelijk een goed competitiebegin te hebben.

SIO

Legacy Member
Weebl zei:
Ey rsca-boys en consorten. 'k weet nie of jullie het gehoord hebben, maar Club heeft wel zonet 1-3 verloren tegen Heist o/d Berg he!

Wel met hun B-ploeg ma kom, Van Acker deed toch mee!
Hebben ze de ploeg van vorig seizoen nog eens van onder het stof gehaald ja?

Booka Shade

Legacy Member
Belhocine lijdt aan vliegangst, daardoor heeft hij 1800 km met de auto moeten afleggen om naar de stageplaats (Alicante) van zijn club te rijden. :')

starspike

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Daarmee dat ik vrees dat Genk even gaat zweten.

Uiteraard! (geen sarcasme)
Maar Carlos zal volgens mij na een inloopperiode vanachter wel adequaat vervangen worden door Nadson. Die had bij zijn aankomst bij Genk betere adelbrieven als Carlos toen die aankwam. Aangezien hij door het sterk presteren van Matoukou/Joneleit (slikten als duo een zeer lange tijd minder doelpunten dan het duo met Carlos, is toen zelfs uitgebreid in de pers benadrukt) in het midden inviel, moet die nog altijd groeien op die plaats. Maar ik verwacht er veel van

Dus Nadson/Joneleit kan imo wel eens lukken. MAAR er zou sowieso nog een goeie CV bij moeten komen, aangezien we hrt mogen draaien en keren zoals we willen: Er is één goede kracht minder als vorig jaar.

En dan heb je inderdaad een mindere keeper (wie er ook staat dit seizoen), is er momenteel geen LB na de beestig goede Mavinga en ook de toekomst van Anele is nog niet 100% zeker.

Degraen en Vercauteren hebben hun werk en snel!

Exorikos zei:
Het grootste probleem is volgens mij eerder de onrust. Het lijkt me daar momenteel een chaos omdat er alleen spelers weggaan en geen nieuwe spelers bijkomen. Als ze geen leegloop willen hebben moeten ze er talent bij insteken zodat ook de spelers voelen dat Genk nog iets gaat betekenen volgend seizoen. Zoals de sfeer daar nu is, is het onmogelijk een goed competitiebegin te hebben.

"onmogelijk een goed competitiebegin te hebben" is misschien wat overdreven, maar het is inderdaad zo dat ook voor de groepssfeer er getoond mag worden dat we het serieus menen.

Starrk

Legacy Member
Booka Shade zei:
Belhocine lijdt aan vliegangst, daardoor heeft hij 1800 km met de auto moeten afleggen om naar de stageplaats (Alicante) van zijn club te rijden. :')

Restecp!

Morrissey

Legacy Member
C'est alors que le melon limbourgeois, eu égard à ses états de service, a refusé catégoriquement de se prêter à cette mascarade. "Je suis Stijn Stijnen, j'ai joué plus de 20 matches avec l'équipe nationale belge. J'ai presté moult rencontres européennes. Dès lors je ne vois pas ce que je devrais prouver durant ce test-match" aurait-il déclaré, façon Alain Delon, à en croire des proches du club écossais. On parle quand même d'un club fort de 42 sacres domestiques, 35 coupes d'Ecosse et d'une Coupe d'Europe des clubs champions.

Stijn toch :rofl:

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Man wa ne dwaas, al Custers zijn werk voor niets.

Je suis Stijn Stijnen, j'ai joué plus de 20 matches avec l'équipe nationale belge. J'ai presté moult rencontres européennes. Dès lors je ne vois pas ce que je devrais prouver durant ce test-match"
wss daarom dat hij altijd ligt te pitten op trainen

FrownedUpon

Legacy Member
Das echt gewoon ne mongool. Da kunt ge toch nie snappen als daar iets van waar is... man man. Zit echt geen hersenen in zijne paardekop.

en met de ploeg van belgie, meer slecht dan iet anders.

GaMe®

Legacy Member
Vandaag tickets gaan halen voor de supercup. Er waren 100 mensen (no shit) in de rij voor mij
50452_114442601942826_296_q.jpg

starspike

Legacy Member
Ja, tis wel "lollig"... Ben toch eens benieuwd. Binnen dit en de 24 uur zal er toch iets moeten staan. Ik heb alle vertrouwen in Degraen, maar hij moet er niet mee spelen, hé ;)

Weebl

Legacy Member
In play off twee
Is't ook plezant
IN PLAY OFF TWEE IST OOK PLEZAAAAAAAAAAAANT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan