Volwassen om dat toe te geven.
Maar like I said, het gaat me niet om Carlos alleen. De broosheid van Genk was al paar keer doorgekomen in de laatste fase van de competitie. En ik zei maar, het duo waar het succes mee begon weg, Courtois (en bijhorende vertrouwen daarmee) die vertrokken is, Pudil die terug op de LB moet spelen. Dat is bijna het hele defensieve eerstelijns-compartiment dat weg is. Automatismen moeten terug worden opgebouwd enzovoort. Dat is een hele klus. Carlos op zich is een verlies, dat staat garant, maar vooral als de rest ook vertrekt. Dat is wat ik bedoelde. Of die nu of zes maanden eerder besloot om het af te bollen maakt niet uit in dit geval.
Ik zag iig wel het gemis van een zuivere tackle/goede onderschepping bij momenten, als we even puur op Carlos zijn vertrek alleen focussen. Zeker bij de grote matchen, wat in de PO's naar boven kwam.
Daarmee dat ik vrees dat Genk even gaat zweten.