Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt weinig kans met Samuel denk ik wel (gelukkig)Fireflies zei:Nice one Seck, laat hem gewoon lopen. 1-0 :ironic:
SIO zei:Maakt weinig kans met Samuel denk ik wel (gelukkig)

SIO zei:Maakt weinig kans met Samuel denk ik wel (gelukkig)
Sh@D0wBE zei:Dieje Seck mag je altijd voor Vleminckx zetten hoor![]()
![]()

Booka Shade zei:Zal hier wel al gestaan hebben, maar vanaf 1.17 ziet ge zo wat VDB aan't denken is
Video: de merkwaardige teambuilding van Racing Genk | Voetbal België | Online voetbalnieuws : Belgi en Internationaal



psp zei:Pfft over de hele lijn zie ik bij Anderlecht nog geen echte verbetering tov het einde van vorig jaar
Kanu blijft slechte passes geven, Seck kan niet verdedigen enz...
Ok Biglia ontbreekt, Vargas moet nog terug komen uit blessure en Safari die geblesseerd is maar we zullen het toch het volgens mij toch ferm moeilijk hebben in het seizoensbegin indien er niet nog een paar echte versterkingen bijkomen zoals een Jovanovic of een Mbokani (alhoewel ik die liever niet zie terug komen).
Over bepaalde aanwinsten ben ik voor de moment wel tevreden en dit zijn dan vooral de verdedigers Odoi en Samuel! Lijken me heel secuur te verdedigen en een goede vaste waarden te kunnen worden. Maarjah slechter dan Gillet kon al niet meer zekers![]()

Sh@D0wBE zei:Biglia wilt vertrekken![]()
Sh@D0wBE zei:Maar blijkbaar ga je ook niet op hem moeten rekenen tijdens de maanden september , oktober en november. Hopelijk voor jullie kan Marecek zijn taken goed overnemen of is het Praet die zijn taken moet overnemen ?![]()
sharpshot zei:Neenee hopelijk kan niemand die taak overnemen en kent rsca meteen een slechte start waar ze niet meer van kunnen recupereren. Shadow toch.
