Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Morrissey

Legacy Member
Ja amai :D Dikke pot!

Reynaldo en Iako brengen toch meer snelheid, nice.

Sportinggboy

Legacy Member
SIO zei:
Maakt weinig kans met Samuel denk ik wel (gelukkig)

Idd, Samuel kan mij voorlopig zeker bekoren. Brengt rust in de verdediging en eens in balbezit altijd proberen voetballend eruit te komen

Chatelle is echt wel een kalf geworden, wat een domme fouten maken :lol:

Morrissey

Legacy Member
SIO zei:
Maakt weinig kans met Samuel denk ik wel (gelukkig)

Jep. Juhasz en Samuel volgend jaar centraal lijkt mij ideaal.

Snap wel Jacobs niet om hier met Bulykin, Chatelle, Iakovenko, Wasyl etc. te spelen, die mochten toch allemaal weg?

N`Kr1pt

Legacy Member
Mooi shot, maar van die afstand en niet pal in de hoek ziet die keeper er toch helemaal niet goed uit.
Daar lacht ne Courtois eens mee ^^

Olivier_Twister

Legacy Member
Pfft over de hele lijn zie ik bij Anderlecht nog geen echte verbetering tov het einde van vorig jaar :)
Kanu blijft slechte passes geven, Seck kan niet verdedigen enz...
Ok Biglia ontbreekt, Vargas moet nog terug komen uit blessure en Safari die geblesseerd is maar we zullen het toch het volgens mij toch ferm moeilijk hebben in het seizoensbegin indien er niet nog een paar echte versterkingen bijkomen zoals een Jovanovic of een Mbokani (alhoewel ik die liever niet zie terug komen).

Over bepaalde aanwinsten ben ik voor de moment wel tevreden en dit zijn dan vooral de verdedigers Odoi en Samuel! Lijken me heel secuur te verdedigen en een goede vaste waarden te kunnen worden. Maarjah slechter dan Gillet kon al niet meer zekers ;)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Dat Kanu een hopeloos geval is, dat was mij al lang duidelijk ze. Als die een keer een half seizoen goed kan spelen moet ge die stante pede verpatsen.

Scr1fle

Legacy Member
psp zei:
Pfft over de hele lijn zie ik bij Anderlecht nog geen echte verbetering tov het einde van vorig jaar :)
Kanu blijft slechte passes geven, Seck kan niet verdedigen enz...
Ok Biglia ontbreekt, Vargas moet nog terug komen uit blessure en Safari die geblesseerd is maar we zullen het toch het volgens mij toch ferm moeilijk hebben in het seizoensbegin indien er niet nog een paar echte versterkingen bijkomen zoals een Jovanovic of een Mbokani (alhoewel ik die liever niet zie terug komen).

Over bepaalde aanwinsten ben ik voor de moment wel tevreden en dit zijn dan vooral de verdedigers Odoi en Samuel! Lijken me heel secuur te verdedigen en een goede vaste waarden te kunnen worden. Maarjah slechter dan Gillet kon al niet meer zekers ;)

Biglia wilt vertrekken ;)

kevin0202

Legacy Member
Ik denk dat Biglia al lang wil vertrekken maar ze vragen er teveel geld voor

Scr1fle

Legacy Member
Maar blijkbaar ga je ook niet op hem moeten rekenen tijdens de maanden september , oktober en november. Hopelijk voor jullie kan Marecek zijn taken goed overnemen of is het Praet die zijn taken moet overnemen ? :)

sharpshot

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Maar blijkbaar ga je ook niet op hem moeten rekenen tijdens de maanden september , oktober en november. Hopelijk voor jullie kan Marecek zijn taken goed overnemen of is het Praet die zijn taken moet overnemen ? :)

Neenee hopelijk kan niemand die taak overnemen en kent rsca meteen een slechte start waar ze niet meer van kunnen recupereren. Shadow toch.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Neenee hopelijk kan niemand die taak overnemen en kent rsca meteen een slechte start waar ze niet meer van kunnen recupereren. Shadow toch.

Als je bij de eerste 6 kunt eindigen doen de eerste 30 matchen er toch niet toe ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan