Boukreev
Legacy Member
Truman' zei:tegen wie spelen ze?
virton. 1-5 atm en zal ver gedaan zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Truman' zei:tegen wie spelen ze?

Fireflies zei:Wat gaat Anderlecht nu eigenlijk doen met die Bulykin? Die moest toch weg?
Exorikos zei:Van Rits werd op zijn 16e verwacht dat hij een basisspeler werd. Die verwachting is er bij Praet op dit moment niet. Hij moet nu een goede stand-in worden en daarin doorgroeien om dan later een vaste pion te worden. Althans zo begrijp ik het.
R0bbeW zei:Wacht tot hij 1 of 2 goede matchen speelt en Biglia vertrekt.
Exorikos zei:Praet is een jaartje ouder dan Rits toen was en Praet wilt heel graag, terwijl Rits erin gedwongen is. Rits gaat het bij Ajax trouwens goed doen, want hij gaf zelf aan dat hij zijn tijd wil nemen.
StudentBIOCHE zei:Geef die jongeh nog een kans zou ik zo zeggen, hij heeft zich toch bewezen bij ado, nuja ado is wel anderlecht nog niet... toch nog afwachten dus, maar kzou hem graag nog is een paar matchen aan het werk zien!
Jurgenv1 zei:![]()
Werkt Frank Raes nu aan de teletekst afdeling ofzo?![]()
R0bbeW zei:Ik zou Bulykin toch een kans geven. Baat het niet dan schaat het niet.