Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

stormtrooper

Legacy Member
Als we dan toch oefenmatch-scores aan het posten zijn: Gent 1-2 voor tegen Heereveen.

Sportinggboy

Legacy Member
Roef D., Verboom, Seck, Vandesompele (68' Boufleur), Vervoort (57' D'Alberto), Musonda, Praet (46' Tarfi K.), Reynaldo (68' Dieme), Chatelle (68' Tarfi M.), Chavarria (46' Bulykin), Kabasele

Grimbergen - RSCA 1-5 nu

Goals van verboom x2, Bulykin, kabasele en Tarfi

Morrissey

Legacy Member
Wat gaat Anderlecht nu eigenlijk doen met die Bulykin? Die moest toch weg?

Sportinggboy

Legacy Member
Kheb er al veel verhalen van gehoord. Als ze hem nergens kunnen slijten zou er zelfs een contractverlenging inzitten. Maar geen idee of dat waar is

StudentBIOCHE

Legacy Member
Fireflies zei:
Wat gaat Anderlecht nu eigenlijk doen met die Bulykin? Die moest toch weg?

Geef die jongeh nog een kans zou ik zo zeggen, hij heeft zich toch bewezen bij ado, nuja ado is wel anderlecht nog niet... toch nog afwachten dus, maar kzou hem graag nog is een paar matchen aan het werk zien!

R0bbeW

Legacy Member
Praet speelt nu precies alles en iedereen naar huis. Volgens mij kan dit hetzelfde worden als Mats Rits. Toptalent in de jeugd en tegen janneke en mieke maar wanneer het er echt toe doet te licht zijn. Hij moet oppassen dat hij niet te veel aandacht krijgt anders gaat er sowieso hetzelfde gebeuren.

En ben ik de enige die het opvalt dat altijd als Proto een goal tegenkrijgt hij gewoon stilstaat? Andere keepers zie je nog moeite doen als ze er (zo goed als) niet meer aankunnen en op het verkeerde been staan maar Proto kijkt gewoon naar de bal.

Exorikos

Legacy Member
Van Rits werd op zijn 16e verwacht dat hij een basisspeler werd. Die verwachting is er bij Praet op dit moment niet. Hij moet nu een goede stand-in worden en daarin doorgroeien om dan later een vaste pion te worden. Althans zo begrijp ik het.

R0bbeW

Legacy Member
Exorikos zei:
Van Rits werd op zijn 16e verwacht dat hij een basisspeler werd. Die verwachting is er bij Praet op dit moment niet. Hij moet nu een goede stand-in worden en daarin doorgroeien om dan later een vaste pion te worden. Althans zo begrijp ik het.

Wacht tot hij 1 of 2 goede matchen speelt en Biglia vertrekt.

Exorikos

Legacy Member
R0bbeW zei:
Wacht tot hij 1 of 2 goede matchen speelt en Biglia vertrekt.

Praet is een jaartje ouder dan Rits toen was en Praet wilt heel graag, terwijl Rits erin gedwongen is. Rits gaat het bij Ajax trouwens goed doen, want hij gaf zelf aan dat hij zijn tijd wil nemen.

R0bbeW

Legacy Member
Exorikos zei:
Praet is een jaartje ouder dan Rits toen was en Praet wilt heel graag, terwijl Rits erin gedwongen is. Rits gaat het bij Ajax trouwens goed doen, want hij gaf zelf aan dat hij zijn tijd wil nemen.

Dat de fout bij Beerschot lag is waar, maar nu kan hetzelfde gebeuren als men niet oppast. Ik hoop trouwens dat hij het goed gaat doen bij Ajax.

Morrissey

Legacy Member
StudentBIOCHE zei:
Geef die jongeh nog een kans zou ik zo zeggen, hij heeft zich toch bewezen bij ado, nuja ado is wel anderlecht nog niet... toch nog afwachten dus, maar kzou hem graag nog is een paar matchen aan het werk zien!

Hij heeft zich bewezen bij ADO, maar met zo'n monstercontract en zo'n beperkte kwaliteiten hoor je niet bij Anderlecht.

Jurgenv1

Legacy Member
023dc14b.jpg


Werkt Frank Raes nu aan de teletekst afdeling ofzo? :D

Morrissey

Legacy Member
R0bbeW zei:
Ik zou Bulykin toch een kans geven. Baat het niet dan schaat het niet.

:naughty:

Maar bon, die kerel verdient wel 1 mil per jaar, daar kan je echt geen risico mee nemen. Iemand die zo veel centen verdient, moet er gewoon altijd staan, en dat doet hij niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan