Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Morrissey zei:
Ja wow, hij kan goed kopen. De meeste goals die hij maakt zijn gewoon door voorzetten die nét perfect zijn, daar is weinig aan om die tegen de netten te prikken. Alé, hij staat daar natuurlijk wel, maar ik snap echt niet dat je van zo'n speler warm kan lopen.

Ik zie eerlijk gezegd nog liever Akpala spelen, die is veel beweeglijker, en heeft imo veel meer voetballend vermogen. Ik vind Akpala voetballend toch een vééél betere keuze dan Vlemme.

Das omdat jij voor Rsca bent en een bepaald voetbal gewoon zijt en omgekeerd, vlemme past bij Club hoe je het ook draait of keert, daarom supporter ik ervoor net zoals voor zimling, hoefkens en dergelijke.

Morrissey

Legacy Member
Ik snap gewoon niet hoe je tevreden kan zijn van een speler als Vlemme, dat gaat er bij mij gewoon niet in. Die scoort ze wel, maar als voetballende ploeg ben je daar toch echt NIKS mee?

sharpshot

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik snap gewoon niet hoe je tevreden kan zijn van een speler als Vlemme, dat gaat er bij mij gewoon niet in. Die scoort ze wel, maar als voetballende ploeg ben je daar toch echt NIKS mee?

Club speelt langs de flanken met voorzeten die naar de 16 gaan, het spel dat je moet spelen voor Bjorn. Meer is daar niet over te zeggen hoor.

Thorazer

Legacy Member
Timmie zei:
1. Supporter voor uw eigen ploeg
2. STVV maakt in nog geen honderd jaar aanspraak op een doelpunt

En omdat ik niet supporter voor stvv mag ik niet zeggen dat ze mogen scoren ?
Ook al maken ze er geen aanspraak op. :D

Scr1fle

Legacy Member
Thorazer je begint zielig te worden, tegen club zijn = ok maar je hoeft dat niet duizend keer te zeggen.

Swagger

Legacy Member
Niks aan te dingen op een blauw-zwarte overwinning als die er komt.

Maar wat is STVV zwak, ik meen mij te herinneren dat die in het begin van het seizoen toch betere dingen lieten zien. De trainerswissel heeft duidelijk gewerkt :ironic:
Als ge zo gaat achteruitkruipen krijg je natuurlijk goals binnen.

Den Daum moet toch bij momenten denken "wat voor een zwakke competitie ben ik hier terecht gekomen" als die al dat gepruts ziet...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wel leuk dat we van dat voorsprong weggeven complex af zijn...
Dat was pas frustrerend

Thorazer

Legacy Member
Scr1fle zei:
Thorazer je begint zielig te worden, tegen club zijn = ok maar je hoeft dat niet duizend keer te zeggen.

Enige wat ik zeg is dat ik wil dat Stvv scoort dat hopen jullie toch ook als een ploeg speelt tegen RSCA ? :(

J.Brown

Legacy Member
Iedereen, daarom hoef je het hier ook niet te zeggen. Je lokt er enkel een flamewar mee uit.

enj0i^

Legacy Member
moet ik thorazer nu toch gelijk geven, ik hoop ook altijd dat de tegenstanders van gent en rsca altijd scoren ze :)

Maxwell

Legacy Member
Swagger zei:
Maar wat is STVV zwak, ik meen mij te herinneren dat die in het begin van het seizoen toch betere dingen lieten zien. De trainerswissel heeft duidelijk gewerkt :ironic:
Als ge zo gaat achteruitkruipen krijg je natuurlijk goals binnen.

Zowiezo. In Van der Elst zit er nu toch ook echt is niks in hé. Net zoals bij Janssens van Lierse.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan