Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ng zei:6de binnen. Maar enfin jongens toch. Den beer is dood, morsdood.

exo zei:Wel grappig dat alle boeren hier nu de overstap van Sas zitten te verdedigen terwijl ze bij Vargas moord en brand aan het schreeuwen waren.
massief zei:Allez allez, dat was een uitzonderlijk geval met dokter Sas, Club Brugge werkt niet zo. Het is niet dat ze de scouts van een andere G5 ploeg achter de rug van die club hun bestuur probeerden over te nemen ofzo é, zo zijn ze niet.
Rhandd zei:6-1, mo vent toch.
Edit: ng, nu ook niet overdrijven. Ze spelen gewoon een slechte match, met Kagelmacher op het veld hadden we ook nog zwaar verloren.
Rhandd zei:6-1, mo vent toch.
Edit: ng, nu ook niet overdrijven. Ze spelen gewoon een slechte match, met Kagelmacher op het veld hadden we ook nog zwaar verloren.
fraaanche zei:²
Ik zie het minder somber in dan die 6-1 laat vermoeden.
Dayan is eerder een versterking ten opzichte van Sidibé, dus daar zie ik weinig kwaliteitsverlies.
Het vertrek van Gary lijkt me GEEN probleem centraal te hebben gecreëerd, maar op rechts. De verdedigende kemels van Malul werden vaak opgelost door de anticipatie en snelheid van Gary. Als die Ozturk echt een talent is, gooi die dan maar voor de leeuwen tegen Cercle voor mij part. Indien die jongen het aankan en Mikulic kan bevestigen zonder Gary lijkt een verdediging VD Heyden - Mikulic - Wuytens - Ozturk mij nog vrij degelijk.
En Stijnen blijft toch betrouwbaarder dan Paco, zet die er maar terug in.
Trebby zei:6-1 :') zal blij zijn als die rotploeg degradeert