Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Heel verantwoordelijk om maar 210 te rijden, een voorbeeld voor iedereen!

Hannibal

Legacy Member
sharpshot zei:
Heel verantwoordelijk om maar 210 te rijden, een voorbeeld voor iedereen!
Wie weet klappen ze in het Astridpark ook tijdens de volle 23ste minuut.

(too soon ?)

Lilspanyol

Legacy Member
Komaan, die 210 per uur is toch duidelijk ironisch bedoeld :lol: ?

Tenzij dat het echt zo'n lomperik is natuurlijk :p

Vedeco

Legacy Member
Ziet Mbokani eruit alsof die het concept van ironie onder de knie heeft? :p

sharpshot

Legacy Member
Het is en blijft Mbokani, ironie is hem vreemd, net zoals gezond verstand.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Als ge +1 miljoen per jaar verdient (in Duitsland en bij Monaco zéker rond dat bedrag), zoveel moet ge dan noet meer sparen voor na uw carrière ze, dan kan een Ferrari er wel af. Ge koopt intussen voor 3 miljoen aan huizen, laat eventueel wat opknappen en verhuurt ge die en moest ge geld nodig hebben verpatst ge een huis, terwijl dat wss weer een pak meer waard is.

Serieus, ik denk niet dat die gaat omkomen van den honger omdat hij dat geld van die Ferrari niet heeft opgespaard.

The Black Mamba

Legacy Member
Het is algemeen geweten dat Mbokani zijn geld heel goed geïnvesteerd heeft in vastgoed. Als je zoveel geld hebt dan kan je toch evengoed gewoon den beste auto kopen. Voor wie moet hij hem inhouden?

Anoniem04

Legacy Member
Besides, het is niet omdat die SUV's en halve limo's van rest niet opvalt, dat die dingen veel goedkoper zijn.

starspike

Legacy Member
Het gaat echt niet over dat hij een Ferrari heeft, who cares... We zouden "hetzelfde" doen, maar dan waarschijnlijk een ander type auto. Maar uitspraken over 210 en veiligheid en zijn gezin... Tja, sorry: ACHTERLIJK.

The Black Mamba

Legacy Member
Ik heb het artikel nog niet gelezen dus ik weet niet wat hij daarin zei :D

Sportinggboy

Legacy Member
Connexion | Facebook

Voor zij die de dure ticketplaatsen moe zijn is er een pagina opgericht door de SFP ( Dit is voor ALLE supporters van alle ploegen!)

Dit weekend starten de supporters uit de hoogste voetbalklasse hun campagne ‘No Fan$ , No Football’. Door middel van spandoeken vragen de supporters aandacht voor het slinkende aantal supporters in de eerste klasse.

Supportersverenigingen permanent inspanningen leveren om meer supporters naar de wedstrijden te krijgen. Toch zien we steeds vaker dat het aantal bezoekende supporters achteruit gaat.

De Supportersfederatie Profsclubs is er van overtuigd dat te dure ticketprijzen en het tijdstip waarop sommige wedstrijden gespeeld worden hier mee oorzaak van zijn.

Met de campagne No Fan$, No Football wil SfP een duidelijk signaal geven aan de voetbaloverheden en hun sponsors dat het hele spelletje waardeloos wordt als men de steun van de supporters verliest. Deze campagne zal gedurende de komende weken op alle velden zichtbaar worden.

BleKKie

Legacy Member
Morrissey zei:
Kunnen we in de topper 3 minuten doorklappen :love:.

Jupla, 3 min sfeer, lekker :cool:

Deze week nog in de match tegen ZW, helft van de tribune (zat in zo'n kutvak) is aan het verlangen naar de Sterchele minuut :ironic:, werkelijk om het schijt van te krijgen.

Muismat

Legacy Member
Haha Mbokani. Wat hij in zijn vrije tijd doet beslist hij zelf, zolang hij maar ontploft volgend jaar zodat Anderlecht daar nog een flinke stuiver aan kan verdienen. Of in de CL uitspelen volgend seizoen :)

StickyPummel

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Connexion | Facebook

Voor zij die de dure ticketplaatsen moe zijn is er een pagina opgericht door de SFP ( Dit is voor ALLE supporters van alle ploegen!)

Dit weekend starten de supporters uit de hoogste voetbalklasse hun campagne ‘No Fan$ , No Football’. Door middel van spandoeken vragen de supporters aandacht voor het slinkende aantal supporters in de eerste klasse.

Supportersverenigingen permanent inspanningen leveren om meer supporters naar de wedstrijden te krijgen. Toch zien we steeds vaker dat het aantal bezoekende supporters achteruit gaat.

De Supportersfederatie Profsclubs is er van overtuigd dat te dure ticketprijzen en het tijdstip waarop sommige wedstrijden gespeeld worden hier mee oorzaak van zijn.

Met de campagne No Fan$, No Football wil SfP een duidelijk signaal geven aan de voetbaloverheden en hun sponsors dat het hele spelletje waardeloos wordt als men de steun van de supporters verliest. Deze campagne zal gedurende de komende weken op alle velden zichtbaar worden.
Mooi initiatief, maar excuseer mij als ik, als Club supporter, even moest gniffelen met de titel. :)

Digital Lies

Legacy Member
night ghost 128 zei:
"Manager Van Holsbeeck feliciteerde mij al. Hij zei wel dat ik voorzichtig moet zijn. Dat is geen probleem. Ik beperk me tot 210km/u. Ik heb een verantwoordelijkheid als vader."


Shitstorm incoming.

Is dat niet gewoon een typo van 120km/u?

Sorry als ik nu wat cpt. obvious speel, maar met die voetballers weet je nooit éh. :p

starspike

Legacy Member
Ik twijfel er toch aan, gezien die quote komt rechtstreeks na het aanhalen van het feit dat het 365 aankan die auto.

Racing_Genk

Legacy Member
Lol, als ge een ferrari hebt beperkt ge u niet tot 120 ze :lol:

Trouwens, die kerel heeft zeker al 5-6 miljoen (en da zal nog tien jaar lang enorm toenemen), dan kan die ferrari er makkelijk vanaf. Ik zou het ook kopen als ik zoveel geld had ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan