Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie weet klappen ze in het Astridpark ook tijdens de volle 23ste minuut.sharpshot zei:Heel verantwoordelijk om maar 210 te rijden, een voorbeeld voor iedereen!
Morrissey zei:Kunnen we in de topper 3 minuten doorklappen.

Mooi initiatief, maar excuseer mij als ik, als Club supporter, even moest gniffelen met de titel.Sportinggboy zei:Connexion | Facebook
Voor zij die de dure ticketplaatsen moe zijn is er een pagina opgericht door de SFP ( Dit is voor ALLE supporters van alle ploegen!)
Dit weekend starten de supporters uit de hoogste voetbalklasse hun campagne ‘No Fan$ , No Football’. Door middel van spandoeken vragen de supporters aandacht voor het slinkende aantal supporters in de eerste klasse.
Supportersverenigingen permanent inspanningen leveren om meer supporters naar de wedstrijden te krijgen. Toch zien we steeds vaker dat het aantal bezoekende supporters achteruit gaat.
De Supportersfederatie Profsclubs is er van overtuigd dat te dure ticketprijzen en het tijdstip waarop sommige wedstrijden gespeeld worden hier mee oorzaak van zijn.
Met de campagne No Fan$, No Football wil SfP een duidelijk signaal geven aan de voetbaloverheden en hun sponsors dat het hele spelletje waardeloos wordt als men de steun van de supporters verliest. Deze campagne zal gedurende de komende weken op alle velden zichtbaar worden.

night ghost 128 zei:"Manager Van Holsbeeck feliciteerde mij al. Hij zei wel dat ik voorzichtig moet zijn. Dat is geen probleem. Ik beperk me tot 210km/u. Ik heb een verantwoordelijkheid als vader."
Shitstorm incoming.
