Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nic! zei:Genk kon evenwel winnen hoor. Zij hebben de grootste kansen gemist.
Booka Shade zei:Genk heeft 5 grote kansen (2x paal), maar Standard een stuk of 15.
Als je nu niet gewoon kan toevegen dat Standard beter was in elk opzicht, dan stop ik beter met voetbal kijken, want dan ken ik er niks van.
Ik denk dat ge ook moet kijken naar hoe zwaar de kansen waren en zo hadden we er wel heel wat en zo hadden jullie er ook geen 15.J.Brown zei:Pff, hier zat duidelijk meer in. Dood jammer. Tchité had het verschil kunnen maken hier.
Te slordig omgegaan met de kansen.

starspike zei:Doelpogingen zijn niet allemaal kansenIk denk dat ge ook moet kijken naar hoe zwaar de kansen waren en zo hadden we er wel heel wat en zo hadden jullie er ook geen 15.
Booka Shade zei:Genk heeft 5 grote kansen (2x paal), maar Standard een stuk of 15.
Als je nu niet gewoon kan toevegen dat Standard beter was in elk opzicht, dan stop ik beter met voetbal kijken, want dan ken ik er niks van.
J.Brown zei:2e helft hebben we Genk niet gezien, op de laatste 10min na waar ze hun vlijmscherpe counters boven haalden. Standard won vrijwel elk duel en elke afvallende bal was voor Standard.
Standard was baas. Mogen blij zijn met het geleverde spel met de jonkies.
Volgende week zonder Poco en Felipe..
lord pipo zei:Entertainende match. Ongelofelijk wel dat hier niet is gescoord.
Booka Shade zei:Genk heeft 5 grote kansen (2x paal), maar Standard een stuk of 15.
Als je nu niet gewoon kan toevegen dat Standard beter was in elk opzicht, dan stop ik beter met voetbal kijken, want dan ken ik er niks van.
BuZz.LiGhTYeAr zei:iemand een foto van die tifo van Genk ivm 13/12?