Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eagle`

Legacy Member
spijtig nu hebben ze gene ene ref meer die nog is een match kan naar de kloten fluiten ... *oh wait*

Eagle`

Legacy Member
lel zalige comment: "genoeg getaffel daar" naar aanleiding van de zoveelste misser van YM dezen avond :')

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Wim Mennes zijn vrije trappen, die jongen kan dat voor geen meter maar teert op de dikke chance die hij had in Brugge. Dufer kan dat 10x beter waarschijnlijk en zelfs die is niet echt super op stilstaande fases.

Proim

Legacy Member
bardok-- zei:
2-0!! Claasen! :applause:
Bluh, eerste helft moest Kortrijk gewoon al 0-2 voor staan en was de match gespeeld :sad:
Nu maar hopen op gelijke spelen bij de ploegen rond ons.

Racing_Genk

Legacy Member
Wrm is iedereen voor Westerlo hier? Echt de meest sfeerloze ploeg die er is, die supporters zijn echt rampzalig.

Als het is uit Beerschot haat dan geef ik jullie wel gelijk:)

puni

Legacy Member
Inderdaad. Hatelijk, zo'n fusieploegen. Oh wait!

Mweh, Westel en Lierse gewonnen en STVV een punt gepakt. We gaan precies moeten winnen tegen Club morgen. :unsure:

starspike

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Wrm is iedereen voor Westerlo hier? Echt de meest sfeerloze ploeg die er is, die supporters zijn echt rampzalig.

Als het is uit Beerschot haat dan geef ik jullie wel gelijk:)

Omdat Westerlo zowat de zaligste verplaatsing is van het jaar en het ook een club is die met zo beperkte middelen al zoveel jaar een stabiele eersteklasser is. Ik hoop alvast dat ze niet zakken!

fcberke

Legacy Member
puni zei:
Inderdaad. Hatelijk, zo'n fusieploegen. Oh wait!

Mweh, Westel en Lierse gewonnen en STVV een punt gepakt. We gaan precies moeten winnen tegen Club morgen. :unsure:

nu spreek je als OHL fan en paar weken geleden was je nog anderlecht fan met een abbo op leuven MAAK IS EEN KEUZE VENT

puni

Legacy Member
Het een sluit het ander niet uit. Misschien kom je daar wel achter wanneer je wat ouder bent, berke.

waffel

Legacy Member
Maar hij heeft toch een punt. Is toch niet omdat je van Leuven bent dat je daarom voor OHL moet beginnen supporteren opeens, wat voor een non-voetbal club is me dat man. Goed voor tweede klas, en niets meer!

puni

Legacy Member
Ik vermoed dat ik al iets meer wedstrijden dan u gezien heb van OHL om daarover te oordelen. Ik heb al langer dan vandaag sympathie voor de ploeg uit mijn stad trouwens. Het is niet omdat ik van Leuven ben dat ik voor OHL supporter, maar het feit dat ik dit seizoen vaak ga zien doet mijn sympathie ervoor wel groeien, ja. Lijkt mij niet meer dan logisch, supporter worden moet ergens beginnen.

Maar tis u vergeven, waffeltje. Manliefde voor jou!

Romelus

Legacy Member
puni zei:
Het een sluit het ander niet uit. Misschien kom je daar wel achter wanneer je wat ouder bent, berke.

Ik vind het ook wel raar hoor, hoe je in 1 competitie tweemaal vanuit het wij-standpunt spreekt.:p

NemesisBE

Legacy Member
Doe dan zoals mij en supporter voor de beste club van't land en sympathiseer met de 2de beste club van de wereld! (ie Den Antwaaaaarep)

stormtrooper

Legacy Member
NemesisBE zei:
Doe dan zoals mij en supporter voor de beste club van't land en sympathiseer met de 2de beste club van de wereld! (ie Den Antwaaaaarep)

beste club van't land? kuch kuch








stook stook :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan